دشمنان ذهنی کارلوس کی روش شناسایی شدند

پس از صحبت های کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در تمرینات یوزهای ایرانی در قطر مبنی بر اینکه حضور تیم های ژاپن، کره جنوبی و استرالیا در نیمه نهایی این مسابقات قطعی است و تیم های ایران، امارات، قطر، عربستان سعودی و ... باید برای جایگاه مانده تلاش کنند، رسانه doisongphapluat ویتنام با انتشار گزارشی نوشت: تیم ملی فوتبال ایران پس از 3 قهرمانی در جام ملت های آسیا 1968 - 1972 - 1976 و درخشش در جام جهانی 2018 روسیهتلاش می کند تا در جام ملت های 2019 به قهرمانی برسد.

سرمربی سابق تیم های رئال مادرید و تیم ملی پرتغال ادامه داد: در امارات با عراق، یمن و ویتنام همگروه هستیم و تلاش می کنیم نتایج خوبی بگیریم. البته این رسانه سپس اسامی 21 بازیکن تیم ملی ایران را منتشر کرد و نوشت، شاگردان کی روش مانند سال 2015 باید با عراق رو در رو شوند و به دلیل حضور در رنکینگ یک فیفا شانس نخست صعود از گروه را دارند. آنها در دوره قبل مقابل این تیم شکست خوردند و حذف شدند.

doisongphapluat در پایان نوشت: ژاپن، کره جنوبی و استرالیا نام هایی هستند که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را عصبانی می کنند و دشمنان ذهنی او هستند.

مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 امارات در حالی از 15 دی با دیدار تیم‌های امارات و بحرین آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش در گروه D این مسابقات با یمن، ویتنام و عراق همگروه است و تلاش می‌کند تا به قهرمانی برسد.