بازتاب مصدومیت عزت اللهی در سایت AFC + عکس

 سعید عزت‌اللهی پس از پوشیدن پیراهن ردینگ انگلیس، در چهار بازی متوالی چمپیونشیپ به میدان رفت ولی از هفته سیزدهم این رقابت‌ها به بعد، در ۱۱ مسابقه پیاپی حضور نداشت و به دلیل آسیب دیدگی دور از فهرست تیمش قرار گرفت.

عزت‌اللهی که امیدوار بود در بازگشت از انگلیس و حضور در اردوی تیم ملی، بتواند به مرز آمادگی برسد و آسیب دیدگی‌اش را تا شروع جام ملت‌های آسیا بهبود بخشد، امروز اعلام کرد به دلیل عدم رفع مصدومیت، نمی‌تواند در این رقابت‌ها در جمع شاگردان کارلوس کی‌روش باشد.

هافبک دفاعی تیم ملی ایران که مهره اصلی کی‌روش محسوب می‌شد، سعی داشت با انتقال به فوتبال انگلیس، با بهترین شرایط در جام ملت‌های آسیا در اختیار تیم ملی باشد ولی دوری دو ماهه او از میادین که حداقل دو الی سه هفته دیگر ادامه پیدا خواهد کرد، موجب شده تا او در دیدارهای آسیایی حاضر نباشد.

صفحه رسمی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات نیز با انتشار شادی گل مردود عزت‌اللهی در جام جهانی برابر اسپانیا، غیبت این ملی پوش ایرانی در این رقابت‌ها را بازتاب داد.

انتشار این خبر از سوی صفحه رسمی مسابقات جام ملت‌های آسیا موجب شد تا تماشاگران تیم ملی عراق، همگروه ایران در این مسابقات هم به این خبر واکنش نشان داده و از این اتفاق ابراز خوشحالی کنند.