واکنش سرپرست پرسپولیس به احتمال جدایی بیرانوند

ایرج عرب در خصوص مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مشکل مالی همیشه وجود دارد و چیز جدیدی نیست، ولی ما دنبال این هستیم تا درآمد پایه‌ای داشته باشیم و بتوانیم مشکلات مالی را حل کنیم.

وی درباره اردوی خارجی پرسپولیس عنوان کرد: اردوی ۱۲ روزه ما قرار است در قطر نهایی شود تا بتوانیم در کمپ اسپایر اردوی خوبی را داشته باشیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت جذب رضا قوچان‌نژاد گفت: ما به قوچان‌نژاد و مدیر برنامه‌هایش تا فردا فرصت دادیم تا در خصوص پیشنهاد باشگاه پرسپولیس تصمیم بگیرند. مسلما اگر قوچان نژاد به پرسپولیس بیاید ما از این مسئله استقبال می‌کنیم.

عرب در پاسخ به این سوال که آیا جدایی منشا و پرسپولیسی شدن مظاهری درست است، عنوان کرد: ما هم لیست ورودی داریم و هم لیست خروجی و در صدد هستیم تا بهترین نفرات را جذب کنیم. در این خصوص دو یا سه نفر هم جذب می‌شوند.

وی درباره اینکه آیا قراراست علیرضا بیرانوند به تیمی خارجی ترانسفر شود، گفت: فعلا ترانسفری نداریم و پیشنهاد رسمی به باشگاه نرسیده است باید ببینیم در آینده چه می‌شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص جلسه‌ای که در مجلس داشتند، عنوان کرد: روز یکشنبه جلسه‌ای در مجلس داشتیم و صحبت‌هایی در خصوص خصوصی سازی باشگاه شد. نمایندگان هم نظراتشان را اعلام کردند و گفتند که باید این مسئله کارشناسی شود. من فکر می‌کنم جلساتی تخصصی هم در سازمان خصوصی سازی و هم در جا‌های دیگر هست که باشگاه پرسپولیس و استقلال خصوصی شوند. وزارت ورزش هم دراین خصوص اهتمام ویژه‌ای دارد.