آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس/ قوچان نزاد یا طارمی کدام سرخپوش می شوند؟

در یکی، دو هفته گذشته گفته شد که مهدی طارمی و رضا قوچان‌نژاد به باشگاه پرسپولیس نزدیک شده و احتمال دارد به این تیم بپیوندند.

نکته اساسی این است که طارمی و گوچی هر دو به پرسپولیس نمی‌آیند و نهایتا یکی از آنها به جمع شاگردان برانکو می‌پیوندد. در این میان شنیده می‌شود در صورتی که یکی از این مهاجمان راهی پرسپولیس شود گادوین منشا رفتنی می‌شود.

البته در مورد این موضوع برانکو به مسئولان باشگاه اعلام کرده که اول بازیکنان جدید را به خدمت بگیرید و بعد در مورد جدا شده‌ها صحبت کنید.

خبر دیگر از پرسپولیس اینکه، سینا مریدی بازیکن تیم فولاد که مدنظر برانکو قرار گرفته، هنوز در حال مذاکره با این باشگاه است و این بازیکن به حضور در پرسپولیس علاقه زیادی دارد. در این بین پرسپولیسی‌ها به مریدی گفتند باید رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه فولاد خوزستان بگیرد و بعد از این کار می‌تواند شاگرد برانکو شود.

همچنین خبر دیگر نقل‌وانتقالاتی از پرسپولیس اینکه، محمد نادری بازیکن سابق تراکتورسازی و فعلی کورتریک بلژیک به احتمال زیاد به صورت قرضی در همین زمستان راهی پرسپولیس می‌شود. در این صورت پرسپولیس در نیم‌فصل پولی برای رضایت‌نامه این بازیکن پرداخت نمی‌کند و تنها توافق با خود بازیکن باقی می‌ماند. باشگاه پرسپولیس نهایت پولی که می‌تواند به نادری بدهد کمتر از ۸۰، ۷۰ هزار دلار است. در این شرایط به نظر می‌رسد حضور این بازیکن در جمع شاگردان برانکو قطعی است.