کی روش سرمربی تیم ملی کلمبیا می شود؟

فدراسیون فوتبال کلمبیا همچنان درصدد به خدمت گرفتنکارلوس کی روش، سرمربی ۶۵ ساله تیم ملی فوتبال ایران است و در آخرین مذاکراتی هم که انجام شده، ۲ طرف به توافقات مالی رسیدند و ممکن است، مربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران که از سال ۲۰۱۱ هدایت ملی پوشان کشورمان را برعهده داشته، سرمربی کلمبیا شود.

این رسانه در ادامه نوشت: کی روش ۶۵ ساله سابقه مربیگری در تیم‌های رئال مادرید، تیم ملی پرتغال، منچستریونایتد، امارات، آفریقای جنوبی و ... دارد و همین کارنامه سبب شده تا کلمبیایی‌ها به جذب این مربی علاقه‌مند شوند. فدراسیون فوتبال کلمبیا درصدد است تا نام مربی جدیدش را ژانویه ۲۰۱۹ اعلام کند و این درحالی است که قرارداد کی روش ماه مارس به پایان می‌رسد.

همچنین سایت لیبرو مدعی شد، مذاکرات با کی روش طی روز‌های آینده به پایان می‌رسد، اما حضور او روی نیمکت تیم ملی کلمبیا ماه ژانویه اعلام خواهد شد.

قرار است کی روش کلمبیا را در مسابقات کوپا آمریکا ۲۰۱۹ برزیل و مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ هدایت کند.

البته در ماه‌های گذشته از کارلوس کی روش، رینالدو روئدا، فیلیپ اسکولاری، زلاتکو دالیچ و ... به عنوان گزینه‌های هدایت تیم ملی کلمبیا یاد می‌شد که به نظر می‌رسد مسئولان فوتبال این کشور با مربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران به توافق رسیدند.

کی روش اکنون همراه با تیم ملی فوتبال ایران آماده حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات می‌شود تا پس از ۴۳ سال طلسم قهرمان نشدن ایران در این مسابقات را بشکند.