شرایط نامطلوب پرسپولیس در دوران پسا گرشاسبی

حمیدرضا گرشاسبی که مدیر موفق در باشگاه پرسپولیس بود، جایش را به معاون اداری خود ایرج عرب داد تا او از این پس به عنوان سرپرست و نفر اول پرسپولیس، کارهای باشگاه را دنبال کند.

پرسپولیس پس از دو پنجره نقل و انتقالاتی در حالی می تواند برای تقویت خود بازیکن جذب کند که هنوز نتوانسته در این نقل و انتقالات بازیکنی جذب نماید.

این در شرایطی بود که در زمان مدیریت علی اکبر طاهری در راس باشگاه و حتی گرشاسبی و زمانی که سرخپوشان با پنجره نقل و انتقالاتی بسته مواجه شده بودند، بازیکنان خوبی جذب شدند و به نوعی در هر پنجره بسته پرسپولیس در روزهای ابتدایی یک بمب خبری داشت.

علاوه بر این، نگرانی بازیکنان به خاطر شرایط مالی هم مزید بر علت شده است، شرایطی که چندان ثبات نداشته است. با وجود اینکه عرب توانسته درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کند اما هنوز پرداخت پاداش ها و بسیاری از بندهای قرارداد باقی مانده است که موجب ناراحتی بازیکنان و سایر اعضای تیم شده است.

با این وجود عرب تلاش می کند تا حداقل با جذب یک بازیکن خوب قدمی در تقویت پرسپولیس برداشته باشد.

مهدی شیری، مهدی ترابی، سروش رفیعی، مهدی شریفی و سعید کریمی بازیکنانی هستند که برای نیم فصل دوم حضورشان در جمع شاگردان برانکو ایوانکویچ قطعی است. همه این نفرات در زمان مدیریت گرشاسبی جذب پرسپولیس شده اند.

البته تاکنون جذب محمد نادری دفاع وسط فصل گذشته تراکتورسازی که یک نیم فصل ناموفق را در بلژیک پشت سر گذاشت تقریبا قطعی است و این بازیکن به زودی و به احتمال فراوان به عنوان اولین خرید زمستانی تیم برانکو معرفی می شود اما با این حال باز هم نگرانی هایی در مورد تیم برانکو وجود دارد.