با کی روش می توانیم طلسم شکنی کنیم

بهزاد غلامپور در مورد حضور تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت:‌ تیم ملی ما از هر نظر برای این مسابقات آماده است. ملی‌پوشان ما پتانسیل قهرمانی دارند و کارلوس کی‌روش مربی بزرگی است که فکر می‌کنم بتوانیم طلسم ۴۳ ساله قهرمان نشدن ایران در جام ملت‌ها را امسال بشکنیم. به قول سرمربی تیم ملی بازیکنان باید بازی به بازی پیش بروند.

غلامپور در مورد اینکه برخی می‌خواهند وانمود کنند قهرمانی در آسیا آسان است، اظهار داشت: به هیچ عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا آسان نیست هیچ تیمی حتی ژاپن هم نمی‌تواند خود را از هم‌اکنون قهرمان بداند اما ما پتانسیل قهرمانی را داریم به شرط آنکه بازیکنان حریفان را دست‌کم نگیرند و از حاشیه‌ها در جام ملت‌ها پرهیز کنند. به خصوص اینکه مسابقات در امارات انجام می‌شود که یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس است. بازیکنان ما همگی از نظر فنی یک سروگردن از حریفان بالاتر هستند برخی از آنها در اروپا بازی می‌کنند و تیم ملی شرایط بسیار خوبی دارد.

وی در مورد اینکه از نظر فنی نقطه ضعف تیم ملی را چه می‌داند، گفت: تیم ملی ایران نقطه ضعفی ندارد. همه بازیکنان ما شرایط مطلوبی دارند. ما در جام جهانی هم خوش درخشیدیم. اما این بدان معنا نیست که حریفان را دست کم بگیریم. 

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد حضور خودش در جام ملت‌ها گفت: من در جام ملت‌ها حضور داشتم  در هیروشیما بازی کردم. علی پروین سرمربی تیم ما بود. کمال شریف داور مسابقه سر تیم ما را برید و با رفتارهایی که با فرشاد پیوس، مرتضی کرمانی و سایر ملی‌پوشان ما داشت باید بگویم تیم ملی ایران را در زمین آقای داور دار زد.

غلامپور تصریح کرد: به همین دلیل می‌گویم ملی‌پوشان ما در جام ملت‌های امارات توجهی به حاشیه‌ها نداشته باشند و تمام تمرکزشان روی بازی خودشان باشد. آتو دست داور و ناظران مسابقه ندهند اگر تیم ملی ما خوب بازی کند داور هم نمی‌تواند مقابل این همه دوربین تلویزیونی و رسانه‌ها اتفاق دیگری را برای تیم ملی رقم بزند. تمام مردم ایران دوست دارند تیم ملی با کی‌روش قهرمان آسیا شود.