اخطار برانکو به مسئولان پرسپولیس درباره جدایی بازیکنان

پس از پایان دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان، باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران درصدد جذب بازیکنان مورد نظرشان هستند تا برای نیم فصل دوم لیگ آماده شوند. سرخپوشان پایتخت که جز گزینه‌های قهرمانی لیگ هجدهم محسوب می‌شوند و باید در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ حضور یابند، درصدد جذب بازیکن در پست‌های مدافع میانی، مدافع چپ و مهاجم هستند تا با قدرت بیشتری در ادامه فصل حاضر شوند.

سرخپوشان تاکنون سعید کریمی، سروش رفیعی، مهدی شریفی، مهدی ترابی، مهدی شیری و محمد نادری را جذب کردند و درصدد به خدمت گرفتن یک مهاجم هستند تا در کنار گادوین منشا و علی علیپور قرار بگیرد. پرسپولیسی‌ها برای تحقق این امر با قوچان نژاد مذاکره کردند، اما این مذاکرات به در بسته خورد و احتمال دارد این انتقال انجام نشود.

رقم پیشنهادی پایین سرخپوشان برای یک سال و نیم سبب شد تا قوچان نژاد به پرسپولیسی‌ها جواب منفی دهد، اما کماکان مذاکرات در حال انجام است تا این بازیکن به پرسپولیس بپیوندد. اگر سرخپوشان بتوانند ۲ مهاجم به خدمت بگیرند که به احتمال زیاد یکی از آن‌ها خارجی است، گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای از جمع شاگردان برانکو خارج خواهد شد.

این بازیکن در لیگ هجدهم نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و از سویی دیگر صنعت نفت آبادان و چند تیم لیگ برتری خواهان جذب او هستند و باید دید در پایان چه اتفاقی رخ خواهد داد. برانکو به مدیران پرسپولیس اخطار داده تا زمانی که بازیکنان مدنظر او جذب نشدند، به بازیکنی رضایت نامه ندهند.

منشا در مصاحبه هایش به صراحت اعلام کرد، دوست دارد در پرسپولیس بماند و باید دید در پایان چه اتفاقی رخ خواهد داد.

پرسپولیسی‌ها تاکنون ۶ بازیکن به خدمت گرفتند و باید ۹ روز دیگر برای برگزاری اردو به قطر بروند.