پوشش رسانه‌ای ایران- قطر تنها با یک عکاس!

تیم‌های ملی ایران و قطر که جزو مدعیان جام ملت‌های آسیا هستند، در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از حضور در این رقابت‌ها، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه بین المللی خلیفه دوحه مقابل هم قرار می‌گیرند، اما طبق برنامه قبلی قرار است این دیدار پشت درب‌های بسته باشد.

دیدار اخیر شاگردان کارلوس کی‌روش برابر تیم ملی فلسطین که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، پخش زنده نداشت ولی اصحاب رسانه ایرانی طبق هماهنگی فدراسیون فوتبال توانستند در ورزشگاه الدحیل حضور یافته و اخبار لحظه به لحظه این مسابقه را پوشش دهند، اما قرار نیست این بار چنین اتفاقی در بازی امشب برابر قطر بیافتد.

بنابر برنامه قبلی قرار بود دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و قطر پشت درب‌های بسته باشد، اما مدیر روابط عمومی فدراسیون و مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون قطر درخواست حضور خبرنگاران ایرانی در این مسابقه را داشتند، اما قطری‌ها نیز تقاضا کردند کسی در ورزشگاه خلیفه حاضر نباشد و همکاری دو جانبه صورت بگیرد.

با این وجود، بخش رسانه‌ای فدراسیون و تیم ملی با ارسال ایمیل دیگری به فدراسیون قطر، درخواست کردند تا این اتفاق بیافتد که مرتبه دوم با موافقت طرف مقابل همراه شد، اما طی کمتر از یک ساعت فلیکس سانچز، سرمربی عنابی‌ها که از این جریان اطلاع یافته بود، به شدت با آن مخالفت کرد و گفت این اتفاق نیافتد.

به همین دلیل، فدراسیون فوتبال قطر از ایران درخواست کرد تا در صورت امکان همکاری لازم صورت بگیرد و اصحاب رسانه در این مسابقه تدارکاتی حاضر نشوند؛ در نهایت با اصرار بخش رسانه‌ای تیم ملی، مقرر شد تا تنها عکاس فدراسیون فوتبال ایران به استادیوم بین المللی خلیفه برود و پوشش تصویری این دیدار را به رسانه‌های داخلی داشته باشد.