سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا مشخص شد

تیم ملی فوتبال ایران که برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات آماده می‌شود، در آخرین دیدار تدارکاتی پیش از شروع این رقابت‌ها به مصاف قطر رفت و پایان نیمه نخست به تساوی یک - یک رسید. تک گل ایران را مهدی طارمی، مهاجم باشگاه الغرافه قطر در دقیقه ۱۷ به ثمر رساند تا سیزدهمین گل ملی اش را در سی و پنجمین بازی ملی خود بزند. تک گل عنابی‌ها (لقب تیم ملی فوتبال قطر) هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

در فرم خلاصه بازی و در قسمت مدیر (سرپرست) تیم ملی فوتبال ایران نام مهدی خراطی ٖآماده است تا او در مقابل شاگردان سانچز و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ این وظیفه را برعهده داشته است. البته برخی‌ها معتقد بودند با توجه به اینکه محمدرضا ساکت، دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال همراه با تیم ملی ایران به قطر رفته و وظیفه مدیریت تیم را برعهده می‌گیرد، اما مهدی خراطی گزینه نهایی سئول نشین‌ها (مسئولان فدراسیون فوتبال) است.

خراطی در چند سال گذشته، کار‌های زیادی برای فدراسیون فوتبال و تیم ملی انجام داده و یکی از عوامل اجرایی تیم ملی شناخته می‌شد که حضور پر رنگی در تمرینات و اردو‌ها داشت و بیشتر کار‌ها از جمله هماهنگی حضور بازیکنان در اردوها، دریافت پاسپورت و پیگیری روادید ملی پوشان را انجام می‌دهد. او در دیدار دوستانه مقابل قطر و جام ملت‌های آسیا به عنوان مدیر فعالیت می‌کند تا حواشی که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رخ داد، اتفاق نیفتد.

تیم ملی فوتبال ایران که با هدایت کارلوس کی روش برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات آماده می‌شود، درصدد است تا طلسم ۴۳ ساله را بشکند و به بام فوتبال آسیا برسد. شاگردان کی روش در گروه D. این مسابقات با تیم‌های یمن، ویتنام و عراق همگروه هستند.