آخرین خبر درباره ماجرای کی روش - کلمبیا

مدتها است که از کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان و فیلیپه اسکولاری برزیلی به عنوان دو گزینه اصلی مربیگری تیم ملی کلمبیا نام برده می‌شود و در این میان بسیاری شانس کی روش را برای حضور روی نیمکت این تیم بیشتر می دانند.

در حالی که گفته می‌شود کی روش با مقامات فوتبال کلمبیا به توافق رسیده روزنامه الکلمبیانو بدون اشاره به این موضوع نوشت مسئولان فوتبال کلمبیا با هر دو گزینه اصلی خود ۲ بار دیدار کرده اند.

این روزنامه نوشت: کی روش یا اسکولاری؟ در حالی که مدیران فدراسیون مرموز عمل کرده اند، رسانه‌های پرتغال اعلام کردند که کارلوس کی روش با آن‌ها ۲ بار ملاقات داشته است، یکی در لیسبون و دیگری در فینال کوپا لیبرتادورس بین ریور پلاته و بوکا جونیورز در مادرید.

روزنامه "ابولا" عنوان کرده این مربی پرتغالی در ماه فوریه هدایت کلمبیا را بر عهده خواهد گرفت.کارلوس کی روش، مربی فعلی ایران، مربیگری کلمبیا را رد نکرده. علاوه بر این، رسانه های پرتغالی گزارش داده اند که مدیران فدراسیون کلمبیا دو جلسه رسمی با مربی ایران داشته اند و به محض پایان یافتن جام ملت های آسیا 2019، اخبار بیشتری  مربوط به این موضوع  منتشر خواهد شد.

از سوی دیگر، رسانه‌های برزیلی مانند اوگلوبو فاش کرده اند که در مسابقه فینال سودامریکانا بین پاراننزه و جونیور در کوریتیبا نیز ملاقاتی بین اسکولاری و مسئولان فوتبال کلمبیا صورت گرفته است.