ترکیب احتمالی تیم ملی در جام ملتهای آسیا/ در ذهن کی روش چه می گذرد؟

گروه ورزشی- هیجان جام ملتهای آسیا از امشب با بازی افتتاحیه شروع می شود و چشم های منتظر هواداران فوتبال در تمام کشورهای قاره کهن به مستطیل سبز است که سرانجام کدام تیم جام قهرمانی را بالای سرش می برد.

به گزارش افکارنیوز، کی روش و شاگردانش نیز اینبار عزم خود را جزم کرده اند تا بتوانند ایران را بعد از 40 و اندی سال قهرمان جام ملتهای آسیا کنند و در این راه قرار است پله به پله و بازی به بازی برنامه ریزی کنند.

بازی های تماشایی ایران در جام جهانی باعث شده بسیاری از کارشناسان ،تیم ملی کشورمان را یکی از بخت های اصلی قهرمانی جام ملتهای آسیا بدانند .

ایران در مرحله گروهی با یمن، ویتنام و عراق همگروه است و اولین بازی خود را روز دوشنبه (۱۷ دی) مقابل یمن انجام خواهد داد.

دستان کی روش برای چیدن ترکیب اصلی بسیار باز است و در هر بازی و با توجه به شرایط خاص می تواند تاکتیک های مختلفی را پیاده کند، هر چند این مرد پرتغالی اعتراض های زیادی به شرایط تیم ملی داشت اما تیم ملی فعلی یکی از بهترین تیم های ملی در تمام دوران های مختلف است که اکثر بازیکنان ان در کشورهای مختلف توپ می زنند.

در ابتدا نگاهی به ترکیب احتمالی ایران در مقابل یمن بیندازیم:

 

ترکیب احتمالی ایران در دیدار نخست جام ملت‌های آسیا

  • دروازه بان: علیرضا بیرانوند
  • مدافعان: سید مجید حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، احسان حاج صفی و رامین رضاییان
  • هافبک: امید ابراهیمی، سامان قدوس، وحید امیری، مهدی طارمی، کریم انصاری فرد
  • مهاجم: سردار آزمون

به نظر می رسد این اصلی ترین ترکیب تیم ملی ایران در بازی های جام ملتها باشد اما مطمئنا بازیکنان دیگر ایران نیز می توانند در این ترکیب قرار گیرند. البته اگر کی روش بخواهد از با تجربه های خود استفاده کند مسعود شجاعی می تواند جای قدوس و دژاگه جای انصاری فرد را بگیرد . با بازگشت علیرضا جهانبخش مطمئنا یکی از هافبک های کناری باید جای خود را به وی بدهد.