شفر پشت شاگردانش ایستاد؟

باشگاه استقلال دوشنبه قبل اعلام کرد روز‌های پنج‌شنبه و جمعه از همه بازیکنان تست آمادگی جسمانی گرفته می‌شود تا شرایط بدنی‌شان بعد از تعطیلات مورد بررسی قرار بگیرد، اما ناراحتی بازیکنان موجب اتحاد دسته‌جمعی آن‌ها شد.

مرتضی آقاخان و رضا کریمی بی‌خبر از تصمیم گروهی بازیکنان تیم استقلال پنج‌شنبه برای انجام تست به کلینیک رفتند و تازه دیروز متوجه تصمیم تیمی شده و اظهار داشتند اگر می‌دانستند تصمیم گروهی بازیکنان چیست از آن تبعیت می‌کردند.

یک مؤسسه مالی- اعتباری به مدیریت باشگاه استقلال وعده داده بود در روز‌های اول دی مبلغ توافق شده را پرداخت می‌کند، اما بدقولی آن‌ها حالا دامان مدیریت باشگاه را گرفته و بازیکنان اعلام کرده‌اند تا زمانی که حق و حقوق‌شان را نگیرند نه تست می‌دهند و نه سر تمرین می‌روند.

وینفرد شفر هم از تصمیم بازیکنانش مطلع است و گفته می‌شود به آن‌ها اعلام کرده حمایت‌شان می‌کند، چون بازیکنان درخواست غیرمنطقی ندارند و دستمزدشان را می‌خواهند. شفر امروز به باشگاه استقلال می‌رود تا ببیند باشگاه می‌تواند مشکل موجود را برطرف کند. استقلال هنوز اعضای هیئت‌مدیره خود را نمی‌شناسد و معطلی وزارت ورزش برای صدور حکم و تعیین اعضای هیئت‌مدیره هم جای سؤال دارد. باید دید مدیران باشگاه می‌توانند امروز مطالبات بازیکنان را پرداخته و زمینه آغاز تمرینات را فراهم کنند. فعلاً که اعلام حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی باعث شده بیشتر توجهات به او باشد، اما هیجان این اتفاق نیز به زودی فروکش خواهد کرد.