واکنش مهاجم سابق استقلال به بازگشت فرهاد مجیدی

با فراز فاطمی که سابقه آقای گلی در غرب آسیا را با پیراهن استقلال دارد در خصوص شرایط این تیم و تیم ملی کشورمان در جام ملت‌های آسیا به گفتگو نشستیم.

تیم ملی کشورمان امروز اولین بازی را در جام ملت‌ها مقابل یمن انجام می‌دهد؛ نظرتان در خصوص این بازی چیست؟
تیم کشورمان شرایط خوبی را در این جام دارد. کادر فنی و بازیکنان خوبی داریم. اولین بازی ما با یمن می‌تواند پرگل شود، اما نباید این تیم را دست‌کم گرفت. امیدوارم بازی خوبی را از تیم‌مان شاهد باشیم. بازیکنان اردو‌های زیادی را با هم بوده‌اند و هماهنگی بسیار بالایی در تیم ما وجود دارد.

گروه D رقابت‌ها گروه آسانی است؟
عراق تنها تیمی است که می‌تواند برای ما دردسرساز باشد، اما کادر فنی به خوبی حریف را آنالیز می‌کند و مطمئناً ما می‌توانیم به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کنیم، اما کار ما از مرحله حذفی شروع می‌شود.

 فکر می‌کنید بعد از حدود ۴۰ سال بتوانیم قهرمان شویم؟
به نظر می‌رسد تیمی که در مراحل بالاتر می‌تواند برایمان دردسرساز شود ژاپن است. به زعم بنده ایران، ژاپن، کره جنوبی و استرالیا مدعیان اصلی این دوره هستند. امیدوارم همین‌طور که روی کاغذ شانس بالایی برای قهرمانی داریم در عمل نیز آن را ثابت کنیم.

از تیم استقلال صحبت کنیم، بازگشت فرهاد مجیدی را به استقلال چطور ارزیابی می‌کنی؟
با حضور فرهاد مجیدی استقلال به شرایط بهتری می‌رسد. مجیدی با استقلال و جو این باشگاه به خوبی آشناست. قطعاً نیاز است در کنار تقویت کادر فنی، بازیکنان خوبی هم جذب شوند. مدیریت باشگاه در تلاش برای جذب بازیکنان مد نظر شفر است و با حضور چند بازیکن جدید آبی‌ها نیم‌فصل دوم را موفق خواهند بود.