چرا سید مجید حسینی در بازی اول تیم ملی تعویض شد؟

مارکار آقاجانیان در پایان دیدار ایران و یمن که با پیروزی ۵ بر صفر تیم کشورمان به اتمام رسید، گفت: به‌هرحال بازی اول در هر تورنمنتی سخت است. دیدید در گروه‌های دیگر چه نتایجی به دست آمد. به همین خاطر هم در شروع بازی استرسی در تیم ما وجود داشت که بعد از گل اول شرایط عادی شد. به بازیکنان تیم ملی خسته نباشید می‌گویم، چون واقعاً عالی کار کردند. یمنی‌ها را هم دیدید که تا پایان بازی با تمام وجودشان می‌جنگیدند. باید به آن‌ها احترام گذاشت. در کل این بازی برای ما شروع خوبی در گام نخست بود.

وی در واکنش به اظهارنظر یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه تیم ملی در بازی اول خود طوری نتیجه گرفت که ترس به جان حریفانش انداخت، افزود: گفتم که بازی اول همیشه سخت است و، چون گل اول را زود به ثمر رساندیم، کارمان در ادامه راحت‌تر شد. دوباره به بازیکنان تیم ملی تبریک می‌گویم و یک تشکر هم از هواداران دارم که امروز حسابی ما را تشویق کردند.

آقاجانیان با اشاره به بازی آینده ایران با ویتنام نیز تصریح کرد: ما این تیم را تحلیل و آنالیز کردیم و آن‌ها را تیمی سرعتی دیدیم. قطعاً بازی فردای آن‌ها را هم خواهیم دید. از الان نیز همه تمرکزمان روی بازی با ویتام است.

مربی تیم ملی در پایان راجع به تعویض بین دو نیمه مجید حسینی خاطرنشان کرد: او مشکلی خاصی ندارد. حسینی کمی از قبل مصدومیت داشت که خواستیم تشدید نشود.