دفاع تمام قد یک استقلالی از تفکر کی روش

تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین گام خود در هفدهمین دوره جام ملتهای آسیا، پیروزی پر گل و قاطعی مقابل یمن به دست آورد. رضا حسن زاده ملی پوش سابق کشورمان  در این رابطه اظهار داشت: انتظار پیروزی برابر یمن را داشتم اما راستش را بخواهید نه با این نتیجه.

وی اضافه کرد: فکر می‌کردم بتوانیم به راحتی یمن را ببریم اما وقتی در بازی‌های گذشته دیده شد تیم‌های مطرحی مثل استرالیا و کره جنوبی مقابل حریفان کم نام و نشان تر از خود به مشکل خوردند، قدری نگران این بازی شدم. اما خوشبختانه تیم ملی در بهترین فرم ممکن مقابل یمن قرار گرفت و بهترین نتیجه ممکن را به دست آورد.

مدافع پیشین تیم ملی ایران بیان داشت: این بازی در روند حرکتی تیم ملی می‌تواند موثر باشد و ما باید بدانیم که این بازی تنها یک گام در این مسابقات بوده و با این پیروزی کارمان تمام نشده است، فقط گام اول را برداشتیم. استراتژی کی‌روش کاملا درست است و همانطور که او گفته بازی به بازی به این مسابقات نگاه می‌کند. 

حسن زاده گفت: باید پرونده یمن و بازی با این تیم را ببندیم و به بازی بعدی بیاندیشیم و برای آن برنامه ریزی کنیم. نباید در باد این بازی بخوابیم. هدف تیم ملی ایران در این بازی‌ها قهرمانی است نه پیروزی بر یمن.