فرهاد مجیدی سرمربی استقلال می شود؟

به گزارش افکارنیوز، فرهاد مجیدی اسطوره استقلال سرانجام به کادر فنی استقلال اضافه شد تا بار دیگر آبی های پایتخت با تجربیات این بازیکن سابق خود بتوانند خود را در جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر به اثبات برسانند.

هرچند برای پیوستند مجیدی به استقلال کش و قوس های فراوانی شکل گرفت اما حضور وی در اولین گام نشان دهنده تقویت روحی بازیکنان استقلال است و از سوی دیگر مجیدی می تواند هاداران زیادی را به ورزشگاهها بکشاند.

از سوی دیگر شفر به عنوان آلمانی نیاز داشت تا بتواند با دستیار ایرانی کار خود را قوی تر از قبل ادامه دهد و مطمئنا فرهاد مجیدی در این راه کمک های بسیاری به او می تواند انجام دهد و در مقابل در کنار شفر می تواند راز و رمهای سرمربی گری را بیاموزد تا در آینده به عنوان نفر اول کادر فنی استقلال هدایت آبی پوشان را بر عهده گیرد.

جالب تر اینکه مجبدی بعد از اضافه شدن به کادر فنی استقلال عنوان کرده که  به عنوان کسی که قبلا در استقلال بازی کرده و امروز به عنوان برادر بزرگ‌تر در کنار بازیکنان هستم، به بازیکنان توصیه می‌کنم که با نظم و انضباط و دوری از حاشیه فقط تمرین کنند و با استفاده از تجربیات شفر، بر کیفیت فنی خود اضافه کنند. استقلال امروز نیازی به حاشیه ندارد. حاشیه‌سازان هم بدانند که نمی‌توانند در استقلال تفرقه بیاندازند. من با شفر جلسات زیادی داشته‌ام. او تاکید زیادی روی نظم و انضباط دارد. بازیکنان باید بدانند، ارنج تیم را وینفرد شفر بر اساس تمرینات انتخاب می‌کند نه بر اساس مصاحبه و حاشیه‌سازی.

به نظر می رسد مجیدی خود را آماده کرده تا در آینده ای نزدیک سرمربی استقلال شود.