سرمربی ویتنام: توانایی مهار خط آتش ایران را نداشتیم

از سالن کنفرانس ورزشگاه الوحده پارک هانگ سئو صحبت هایش را با ستودن قدرت ایران آغاز کرده و چنین گفت:امروز ما توانایی جلوگیری از خط حمله قدرتمند و بازی محکم ایران را نداشتیم. به آنها تبریک می گویم.


سرمربی تیم ملی فوتبال ویتنام در پاسخ به این سوال که دلایل باخت این تیم در دوبازی نخست مرحله گروهی چه بوده است افزود: در مدت زمان کوتاهی توانستیم تجربه خوبی را برای بازی با تیم های قدرتمند نظیر ایران کسب کنیم. باید بدانیم تیم ما جوان است و میتواند در آینده بهتر از این ها نتیجه بگیرد.


وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است بتوانید به مرحله بعدی صعود کنید افزود: ما باید در بازی آخرمان مقابل یمن حداکثر امتیاز را بگیریم. می خواهیم تواناییهایمان را بروز دهیم و بازی خودمان را نشان دهیم. باید بهترین بازی را انجام دهیم.

 

هانگ سئو در پاسخ به سوال خبرنگار cctv از چین در خصوص قدرت بالای بازیکنان ایران که در نشست خبری قبل از بازی گفته بود افزود: بله آنها تیم خیلی خوبی هستند. در این بازی هم قدرت بالای خودشان را نشان دادند و کار را برای ما سخت کرده بودند.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ویتنام در ادامه راجع به دواخطاره شدن یکی از مدافعان این تیم افزود: گاهی اوقات گل هایی که می خورید روی اشتباهاتی است که بازیکنان انجام می دهند و نمی توان خرده ای گرفت. فوتبال است و این اشتباهات می تواند طبیعی باشد. به هر حال باید فکری برای بازی آینده مان کنیم. چون می خواهیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم. خودمان هم می دانیم در این بازی اشتباهاتی داشتیم که بازنده شدیم.


سئو درباره تغییر سیستم ویتنام در نیمه دوم که منجر به بازی بهتری نسبت به 45دقیقه ابتدایی شد تصریح کرد: من نگاهم نسبت به قدرت بالای سیستم بازیکنان ایران منفی نیست. می توانستیم در نیمه نخست هم با نتیجه صفر - صفر بازی را تمام کنیم اما این اتفاق نیفتاد تا ما نتوانیم با تساوی به رختکن برویم.کار در نیمه دوم کمی بهتر شد اما باز هم گل خوردیم و این بد بود.


وی در پایان با اشاره به دو باخت ویتنام و برنامه ای که برای بازی با یمن دارد خاطرنشان کرد: ما باید از بازیکنان ممکن خودمان برای دیدار سوم استفاده کنیم. دو بازی قبلی را باخته ایم و باید ریکاوری خوبی روی بازیکنان انجام دهیم تا نتیجه خوبمان را برای بازی سوم کسب کنیم.