کی روش و خطوط دفاعی متفاوت !

سرمربی پرتغالی تیم ملی که هر چه جلوتر می رویم، حدس ترکیب های او در مصاف های تیم ملی دشوارتر می شود، در دیدار اول ملی پوشان برابر یمن از حاج صفی و رضائیان در پست دفاع راست و چپ استفاده کرد و از مرتضی پورعلی گنجی در قلب خط میانی در کنار مجید حسینی؛ ترکیبی که در آغاز نیمه دوم با حضور پژمان منتظری دستخوش تغییر شد.


در دیدار برابر ویتنام کی روش باز هم خط دفاعی چهار نفره خود را تغییر داد؛ این مربی در دفاع راست از وریا غفوری به جای رامین رضائیان استفاده کرد  و در قلب خط دفاعی هم از کنعانی زادگان به جای مجید حسینی استفاده کرد.


با اینکه تصور می شد در دیدار برابر عراق باز هم شاهد تغییراتی باشیم، اما عدم حضور پورعلی گنجی و نیمکت نشینی حاج صفی در روز برگشت مجید حسینی به ترکیب اصلی زیاد قابل پیش بینی نبود، تا کی روش باز هم ترکیبی برخلاف آنچه انتظار می رفت را وارد زمین کرده باشد.


با این وصف تیم ملی برابر عراق که مهم ترین محک برای تیم ملی از شروع جام به شمار می رود، با میلاد محمدی و وریا غفوری در دفاع چپ و راست و مجید حسینی و کنعانی زادگان به عنوان دو مدافع میانی کار را شروع خواهد کرد تا به نوعی کاتانچ سرمربی اسولوونیایی عراق را هم غافلگیر کرده باشد.