امسال باید قهرمان جام‌ملت‌ها شویم

حسین کعبی، مربی سپیدرود رشت درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: ما زودتر از تمام تیم‌های دیگر لیگ‌برتر، تمرینات خود را آغاز کردیم. ما بعد از پایان نیم فصل لیگ‌برتر، چهار روز به بازیکنان مرخصی دادیم. اردوی خوبی داشتیم و خودمان را برای نیم‌فصل دوم آماده کردیم. کار سختی در نیم‌فصل دوم داریم و امیدواریم که بتوانیم در لیگ‌برتر نتایج خوبی کسب کنیم.
او ادامه داد: وضعیت تیم با بازیکنانی که گرفته‌ایم خیلی بهتر شد. مربیان قبلی که در تیم بودند، هم تیم را بد بستند و هم بازیکنان بدی را گرفتند. در حال حاضر نظم و انضباط خوبی داریم. امیدواریم شرایط در نیم‌فصل دوم به نفع ما باشد. الان امتیازها در جدول بهم نزدیک است و می‌توانیم در لیگ ماندگار شویم. تیم‌های دیگر لیگ، بازیکنان خوب و اسم رسم داری گرفته‌اند و کار برای ما در نیم‌فصل دوم سخت خواهد بود. من مطمئنم سپیدرود در لیگ‌برتر می‌ماند.
او در مورد رای هیات منصفه و مجرم شناخته شدنش در دادگاه هیات منصفه گفت: این مسائل از موقعی که فوتبال را شروع کرده‌ام، برای من بوده است. من به این مسائل توجهی نمی‌کنم. ایراد حسین کعبی فوتبالی نبود. ایراد حسین کعبی به خاطر دلال‌هایی بود که در فوتبال هستند. من به فوتبال بازگشتم و با تیمی که قلباً دوستش دارم از لیگ یک به لیگ‌برتر آمدم. هر چقدر هم قرار است برای من حاشیه‌ درست شود، برای من مهم نیست و به این چیزها توجهی نمی‌کنم. من بعد از خداحافظی‌ام از فوتبال، به عنوان دستیار آقای کریمی در سپیدرود فعالیت می‌کنم و باید از این حواشی دوری کنم.
کعبی درباره تیم ملی ایران و شرایطش در جام ملت‌های آسیا گفت: تیمی که ما در اختیار داریم، آرزوی هر مربی است تا سرمربی آن تیم باشد. چون نیمکت ذخیره‌های ما با فیکس‌هایمان یکی هستند. ما بازیکنان خوبی داریم و امسال از آن سال‌هایی است که تیم ملی باید قهرمان آسیا شود. توقع مردم هم از تیم ملی بالا رفته است و رقبای ایران در این رقابت‌ها در حد تیم ملی نیستند و شرایط طوری است که باید در جام ملت‌های آسیا مقام قهرمانی را بدست آوریم. البته نباید تیم‌های حریف را هم دست کم بگیریم و امیدوارم که اتفاق‌های خوبی برای تیم ملی رخ دهد.