توهین باورنکردنی پیام صادقیان به کارلوس کی‌روش

کارلوس کی روش روز گذشته در حاشیه تمرین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی مقابل عراق و صعود به دور حذفی جام ملت‌های آسیا 2019 در گفت و گو با خبرنگاران مدعی شد که وزارت ورزش از فدراسیون فوتبال درخواست کرده است قرارداد او کوتاه مدت باشد و پس از مسابقات امارات ایران را ترک کند.
کی روش که این روزها با پیشنهاد فدراسیون کلمبیا مواجه شده و برای مذاکرات رسمی از هفته‌ها قبل اقدام کرده بود همچنین مدعی شد که حمایت‌های لازم در مسیر حضور در جام ملت‌ها از شاگردانش صورت نگرفته است و در کنایه اعلام کرد چطور تیم پرسپولیس با پرواز فرست کلاس به ژاپن سفر می‌کند اما شاگردان او با مشکلاتی از جمله تهیه مواد غذایی رو به رو هستند؟
این اظهارنظر سرمربی پرتغالی به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نیامد و پس از سخنان جواد خیابانی روی آنتن زنده جو سنگینی علیه وی شکل گرفت. پس از واکنش‌های متعدد اهالی فوتبال از جمله بازیکنان سابق و پیشکسوتان پرسپولیسی این بار نوبت پیام صادقیان، شاگرد سابق برانکو ایوانکوویچ که به تازگی به تیم سپیدرود رشت ملحق شد و زیر نظر علی کریمی حضور دارد در صفحه مجازی اینستاگرامش به شکل توهین آمیزی کی روش را به سکوت فراخواند و علیه او جبهه گرفت.