اعتراف بالاترین مقام فوتبال عمان درباره قدرت تیم ملی ایران

«سالم بن سعید الوهیبی» رئیس فدراسیون فوتبال عمان با اشاره به دیدار ملی پوشان این کشور مقابل تیم ملی ایران گفت: حمایت هواداران از اصلی‌ترین عوامل پیروزی است و از فوتبال‌دوستان درخواست می‌کنم برای بالا بردن روحیه بازیکنان تیم ملی عمان مقابل ایران در ورزشگاه حاضر شوند و ما را حمایت کنند.

او تصریح کرد: تیم ملی فوتبال ایران حریف ساده‌ای نیست و بازیکنانی با توانایی‌های بالای فردی دارد. ایران لژیونر‌های زیادی دارد و گزینه اصلی قهرمانی است.

رئیس فدراسیون فوتبال عمان تاکید کرد: بازیکنان ما پس از پیروزی مقابل ترکمنستان و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا از نظر روحی و روانی و اعتماد به نفس در شرایط خوبی هستند.

رئیس فدراسیون فوتبال عمان گفت: پس از پایان رقابت‌های مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، برنامه‌های تمامی تیم‌ها روشن و واضح شده است. بدین ترتیب، برنامه‌های تیم ملی ایران نیز به صورت کامل برای سرمربی تیم ما واضح و شفاف است. باید به خوبی تمرکز و دفاع کنیم و از فرصت هایمان به خوبی سود ببریم.

در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا فردا «یکشنبه» ۳ دیدار برگزار می‌شود و در مهمترین مسابقه تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم می‌روند.