همه از تیم ملی قهرمانی می‌خواهند

مهدی تارتار در خصوص شرایط این روزهای تیم ملی فوتبال ایران درجام ملت‌های آسیا اظهارداشت: ما می‌خواستیم به‌عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کنیم و فکر می‌کنم دربازی با عراق تیم ملی به هدف خود رسید، هرچند بازی کیفیت بالایی نداشت. ما نمی‌دانیم مربیان تیم ملی در این بازی چه می‌خواستند. اگر هدف فقط صعود به عنوان تیم اول بود که به هدف رسیدیم و کار انجام شده است.

وی افزود: در دو بازی اول با توجه به اینکه حریفان ساده بودند خوب حمله کردیم ولی در بازی با عراق به آن شکل نبودیم. ما بهترین تیم آسیا هستیم و کادرفنی باید از بازیکنان بخواهند هجومی‌تر بازی کنند چون این تیم توانایی بازی تهاجمی را دارد. ما برای حمله‌ها برنامه خاصی نداشتیم و فقط در پرتاب‌ها و ضربات ایستگاهی بود که تهاجمی ظاهر شدیم ولی در جریان بازی اصلا هجومی نبودیم و فقط دفاع می‌کردیم. عراق دوست داشت بازی را ببرد و سرگروه شود. مخصوصا در نیمه دوم آنها ما را تحت فشار قرار دادند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره بازی بعدی تیم ملی مقابل عمان خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم در بازی با عمان کار سختی داشته باشیم ولی در مراحل بالاتر شاید کار سخت‌تر باشد. البته ما در بازی با عراق نشان دادیم با تیم‌های قدرتمند آسیا خیلی اختلاف نداریم. آنچه مسلم است کار سخت است، ولی همه از این تیم قهرمانی می‌خواهند.