ایران و عمان پس از جنجال های کی روش/ مارادونا رو ولش کن غضنفر و بچسب!

 گروه ورزشی- می گویند مارادونا رو ولش کن، غضنفر و بچسب، این جمله توصیه ای است که باید به فوتبال ملی کشورمان در این روزهای پر هیجان جام ملتهای آسیا کرد، یوزهای ایرانی که در مرحله مقدماتی با 7 امتیاز توانستند صدرنشین گروه خود شوند فردا باید مقابل عمان به میدان روند که بر روی کاغذ حریف تیم ملی شانس زیادی ندارد اما این روزها می توان کی روش را غضنفر تیم ملی دانست.

به گزارش افکارنیوز،صحبت ها و واکنش های جنجالی مرد پرتغالی آنچنان حاشیه ای را برای تیم ملی ایجاد کرده که رقبا با میلیون ها دلار نمی توانستند چنین مشکلاتی را برای تیم ملی به وجود آورند.

اینکه کی روش صحبت هایی درباره مشکلات نان و .. را عنوان کرده و یا مترجم به اشتباه ترجمه خود را انجام داده موضوع مهمی نیست، مهمتر این است چرا سرمربی تیم ملی به جای سخن گفتن درباره مسائل فنی به طور کلی به دنبال حاشیه می گردد؟

چرا باید در شرایطی که نیاز مبرمی به وحدت و حمایت پرشور مردم از ملی پوشانمان داریم، کی روش شروع به حاشیه سازی می کند؟

این رفتارهای کی روش نشان می دهد در طول این 8 سال حضور وی در فوتبال ایران، مسئولان فدراسیون فوتبال نتوانسته اند سرمربی پرتغالی یا موزامبیکی تیم ملی را مدیریت کنند، ضعف مدیریت باعث شده که وی هر نوع گستاخی که می خواهد نسبت به تیم های لیگ برتری و امکانات و ... انجام دهد.

به نظر می رسد کی روش به خوبی می داند که بعد از جام ملتها دیگر جایی در تیم ملی ندارد و به همین دلیل اینبار با گستاخی بیشتر حتی نوک پیکان انتقادات را نیز به سمت وزیر ورزش گرفت.

در هیچ کجای دنیا سرمربی یک تیم نمی تواند اینچنین درباره بلندمرتبه ترین مقام ورزش یک کشور سخن گوید اما متاسفانه سرمربی تیم ملی ایران با بی حیایی گستاخانه سخن می گوید.

هر چند صدرنشینی تینم ملی در مرحله گروهی کام مردم را شیرین کرد اما کی روش یک تنه توانسته دوباره کام 80 میلیون ایرانی را با حرفها و رفتارهای جنجالی خود تلخ کند تا جایی که فدراسیون مجبور شود به خاطر صحبت های وی از مرم عذرخواهی کند.

متاسفانه برخورد های کی روش باعث شده حتی برخی ایرانی ها به این فکر بیفتند که کاش زودتر تیم ملی حذف شود تا کی روش برود و این بدترین حالت ممکن برای تیم ملی است.