واکنش سهراب بختیاری زاده به تقابل ایران و چین در جام ملتها

 سهراب بختیاری‌زاده که به همراه تیم ملی امید در اردوی قطر حضور دارد،  پیرامون مسابقه تیم ملی ایران برابر عمان در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: خوشبختانه بازی خوبی انجام شد و نتیجه خوبی گرفتیم که ما را به مرحله بعدی رساند. طبیعتاً حساسیت مرحله حذفی بیشتر است و روی عملکرد تیم تأثیر می‌گذارد. خصوصاً با توجه به اینکه ما تیم قدرتمندتری نسبت به عمان هستیم و روی کاغذ انتظار بیشتری از ما وجود داشت که فشار روانی مضاعفی ایجاد می‌کند.

مربی تیم امید ادامه داد: عمان در شروع بازی راحت‌تر از ما بود و به همین شکل صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما خوشبختانه بیرانوند این ضربه را مهار کرد. در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم و بسیار خوب کار کردیم تا مقابل تیم با انگیزه عمان به یک پیروزی شیرین برسیم.

مدافع اسبق تیم ملی کشورمان گفت: تیم ما حالا به آرامش نیاز دارد و همه ما در ایجاد این آرامش تأثیرگذار هستیم. خصوصاً از تهران باید جو مناسب و شرایط خوبی به تیم تزریق شود. در واقع همه اهالی فوتبال از تیم حمایت کنند تا مراحل بعدی را هم به خوبی سپری کنیم و این حمایت همه جانبه در اطراف تیم شکل بگیرد.

بختیاری‌زاده در مورد بازی مقابل چین در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌ها خاطرنشان کرد: قطعاً ما نسبت به آنها تیم قدرتمندتر و بهتری هستیم، اما چینی‌ها هم نظم خوبی پیدا کرده‌اند و به خوبی به بازی برمی‌گردند که این مسئله مهمی است. تیم‌شان در کارهای فنی انعطاف خوبی دارد و ساختار تاکتیکی خودش را حفظ می‌کند. فراموش نکنیم که در مرحله حذفی، فرصت هیچ اشتباهی وجود ندارد و باید در این مرحله بدون اشتباه و با تمرکز بازی کنیم تا به مرحله نیمه‌نهایی و جمع چهار تیم پایانی برسیم.