بالزیکنی که تا پایان فصل پرسپولیسی می ماند

تیم پرسپولیس بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی و با شروع نیم‌فصل دوم لیگ برتر می‌تواند از بازیکنان جدیدش استفاده کند. پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم نفراتی مثل مهدی ترابی، مهدی شریفی، مهدی شیری، سروش رفیعی، محمد نادری و ماریو بودیمیر را به خدمت گرفت و بازیکنانی مثل شاهین عباسیان، احمد بهاروندی و گادوین منشا از ترکیب سرخپوشان خارج شدند.

اما دیروز در اطراف باشگاه پرسپولیس شایعه شده شاید در لیست نهایی برانکو برای نیم‌فصل دوم تغییراتی ایجاد شود. یکی از این تغییرات جدایی حمید طاهرخانی، هافبک ملی‌پوش پرسپولیس است که به احتمال فراوان بعد از اتمام دیدار جام‌حذفی این تیم مقابل سپیدرود به جمع شاگردان کریمی اضافه خواهد شد. دیدار پرسپولیس و سپیدرود در چارچوب جام‌حذفی روز یازدهم بهمن در رشت برگزار خواهد شد.

البته رابطه کریمی و برانکو به حدی خوب است که در ابتدای فصل هم قرار بود مهدی شریفی راهی رشت شود، ولی این انتقال بنا بر دلایلی منتفی شد و بازیکن سابق تراکتورسازی و سپاهان یک نیم‌فصل با پرسپولیس تمرین کرد. بعد از قطعی شدن انتقال طاهرخانی به سپیدرود، دیروز در اطراف باشگاه پرسپولیس شایعه‌ای پیچید که محمدامین اسدی، مهاجم جوان این تیم هم به صورت قرضی راهی سپیدرود می‌شود. آن‌طور که گفته شد بعد از جذب بودیمیر و حضور شریفی و علیپور، برانکو دیگر نیازی به مهاجم ندارد، ضمن اینکه نفراتی مثل نعمتی، ترابی و عالیشاه هم توانایی بازی کنار علیپور و به عنوان مهاجم را دارند. هرچند در اواخر نیم‌فصل نخست برانکو با بازی دادن به اسدی در چند دیدار حساس نشان داد به سبک بازی این بازیکن علاقه دارد و در صورت نیاز به اسدی بازی می‌دهد.

در همین خصوص در تماسی که با اسدی داشتیم به ما گفت: قرار نیست از پرسپولیس جدا شوم و این خبر را تکذیب می‌کنم. تمرینات بسیار خوبی در اردوی قطر پشت سر گذاشتم و تلاش می‌کنم در نیم‌فصل دوم به پرسپولیس کمک کنم.

به هر حال آن‌طور که مشخص است در سیستم برانکو که پرسپولیس با دو مهاجم بازی می‌کند علیپور به عنوان مهاجم اول حضور دارد و نفراتی مثل بودیمیر، اسدی، شریفی و... برای بازی کنار علیپور تلاش می‌کنند. هرچند شریفی در اکثر تمرینات و دیدار‌های دوستانه به عنوان وینگر مورد استفاده قرار گرفت. همچنین نفراتی مثل ترابی و عالیشاه هم می‌توانند به عنوان مهاجم کنار علیپور به میدان بروند.