بیرانوند 32 میلیارد تومان می ارزد

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ۲۶ ساله تیم ملی فوتبال ایران که عضو باشگاه پرسپولیس تهران است و سابقه بازی در نفت تهران را دارد، در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات عملکرد فوق العاده‌ای داشت و در سایت ترانسفرمارکت ارزش این بازیکن بیشتر از گذشته شد.

این سایت بیرانوند را یک میلیون و ۸۰۰ هزار یورو ارزش گذاری کرد که با قیمت روز یورو حدود ۲۳۰ میلیارد ریال می‌شود.

بیرانوند گرانترین بازیکن باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود و هر چند تا سال ۱۴۰۰ با این تیم قرارداد دارد، اما به احتمال زیاد در نیم فصل از جمع سرخپوشان جدا و لژیونر می‌شود. بیرانوند هم اکنون با تیم ملی در امارات است و تلاش می‌کند تا همراه دیگر بازیکنان و کادرفنی طلسم ۴۳ قهرمان نشدن در این مسابقات را بشکنند و به مقام قهرمانی برسند.

بیرانوند درصدد بود تا ابتدای لیگ هجدهم از پرسپولیس برود، اما با درخواست برانکو ایوانکوویچ و مدیر وقت باشگاه (حمیدرضا گرشاسبی) در جمع سرخپوشان ماند و درصدد است تا نیم فصل از این تیم جدا شود. البته او همیشه در مصاحبه هایش اعلام کرده تا ۱۴۰۰ که با پرسپولیس قرارداد دارد در این تیم می‌ماند و جایی نخواهد رفت.

علی بیرو در تیم ملی فوتبال ایران عملکرد فوق العاده‌ای داشت و پس از درخشش مقابل عمان و گرفتن پنالتی احمد کانو مورد تحسین کارشناسان قرار گرفت و امیدواریم در بازی‌های بعدی و به خصوص چین عملکرد مطلوبی داشته باشد تا همچنان یوز‌ها (لقب تیم ملی فوتبال ایران) روند گل نخوردن خود در آسیا را ادامه دهند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و چین پنج شنبه (۴ بهمن) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی برگزار می‌شود.