۴۰ دستگاه اتوبوس هواداران تیم ملی را به ابوظبی منتقل خواهند کرد

حجت اله‌بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ به همراه غلامحسین زمان آبادی مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال امروز در کنسولگری ایران در امارات حضور پیدا کردند تا تسهیلات و شرایط مناسب‌تری برای حضور بیشتر و موثرتر هواداران تیم ملی ایران در بازی با چین فراهم کنند.

پیش از این در دیدار‌های قبلی تیم ملی آژانس هماهنگ کننده هواداران تیم ملی ۲۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال هواداران از دوبی به ابوظبی مهیا کرده بود و قرار است فردا ۴۰ دستگاه اتوبوس با همکاری کنسولگری ایران تهیه شود تا هواداران تیم ملی را از دوبی به ابوظبی منتقل کنند.

همچنین در جلسه دیگری که بهمنی مسئول ساماندهی مشوقین تیم ملی در جام ملت‌ها و زمان آبادی و حمیدرضا احمدی از مسئولان فرهنگی فدراسیون با ترکمان از مسئولان آژانس‌های ایران داشتند نحوه استقرار تماشاگران ایرانی در ورزشگاه آل نهیان مرور شد و اینکه چگونه تماشاگران را برای تشویق هماهنگ و منظم تیم ملی ساماندهی کرد.

مسئولان روابط عمومی و فرهنگی سازمان لیگ و مسئولان فرهنگی فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را برای حمایت صدرصدی از تیم ملی انجام می‌دهند تا با حمایت تماشاگران تشویق بهتر و موثرتری از تیم ملی انجام بگیرد.

دیدار دو تیم ایران و چین فردا (پنجشنبه) ساعت ۱۹:۳۰ در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود.