سردار آزمون آقای گل جام ملت‌های آسیا می شود؟ / عکس

تیم‌های ملی فوتبال ایران و چین در حالی در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی به مصاف هم رفتند که شاگردان کی‌روش در نیمه نخست به پیروزی ۲ بر صفر رسیدند.

مهدی طارمی در دقیقه ۱۸ روی پاس گل سردار آزمون، گل نخست ایران را به ثمر رساند و خودش را در این تورنمنت ۳ گله کند.   گل‌های طارمی در این مسابقات مقابل یمن (۲) به ثمر رسیده بود تا او در کنار ویتالی لکس (قرقیزستان) و علی مبخوت (امارات) قرار بگیرد.  

همچنین در دقیقه ۳۱ سردار آزمون دومین گل یوز‌ها (لقب تیم ملی فوتبال ایران) را به ثمر رساند تا این بازیکن در جدول مسابقات ۴ گله شد. او پیش از این مقابل یمن و ویتنام (۲ گل) به ثمر رسیده بود تا او در کنار ائلدر شاهمرادوف، مهاجم ازبکستان در رده دوم برترین گلزنان جام ۲۰۱۹ قرار بگیرد.

همچنین سردار آزمون در این بازی به رکورد ۴۵ بازی و ۲۸ گل ملی رسید. مهدی طارمی هم شانزدهمین گل ملی خود را در چهلمین بازی ملی اش به ثمر رساند.

در حال معزعلی، مهاجم ۲۲ ساله قطر که در باشگاه الدحیل بازی می‌کند با ۷ گل زده آقای گل مسابقات است و تیمش باید فردا (جمعه) مقابل کره جنوبی قرار بگیرد.

نیمه نخست با پیروزی ۲ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران خاتمه یافت.