درخواست حاج صفی از مردم ایران

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف تیم چین رفت و در نهایت با نتیجه 3 بر صفر ایران به پیروزی رسید.

احسان حاج‌صفی در پایان این دیدار، اظهار داشت: امروز توانستیم بازی را ببریم و دل مردم ایران را شاد کنیم. از مردم ایران می‌خواهیم دعا کنند بازی بعدی ان شاءالله دست پر بیرون بیاییم و برنده بازی شویم. 

وی در ادامه صحبت‌های خود در واکنش به این سوال که خیلی‌ها فکر می‌کردند ایران در این بازی به مشکل می‌خورد اما خدا را شکر با اقتدار سه گل برنده این دیدار شدید، نظر شما در رابطه با این موضوع چیست، گفت:  خدا را شکر ساختار دفاعی تیم ما خیلی خوب بود. توانستیم دروازه تیم ملی را بسته نگه داریم، هدفمان همین است که اول گل نخوریم و بعد ان شاء‌الله به گل برسیم. 

حاج صفی در پاسخ به این سوال که بازی بعدی با تیم ملی ژاپن است این دیدار را چطور می‌بینید، گفت: ژاپن هم تیم خیلی خوبی است چند سال است که تیم خیلی خوبی دارد. تیم آنها جوان است، خوشحالی ما تا امشب است و از فردا برای آنالیز تیم ژاپن می‌رویم که ان شاءالله در آن بازی هم دست پر بیرون بیاییم.