تشکر و قدردانی از هواداران تیم ملی در ابوظبی

حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ  و مسئول ساماندهی هواداران تیم ملی در جام ملت ها در گفت و گو با سایت سازمان لیگ گفت: تیم ملی فوتبال ایران با حمایت و تدابیر رئیس و مسئولان فدراسیون فوتبال، بازیکنان و کادرفنی تیم ملی  نتایج درخشانی گرفتند و حمایت خانواده بزرگ فوتبال از جمله باشگاه‌های و هیات های فوتبال در این مسیر نقش مهمی داشت تا تیم ملی در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ بدرخشد و بعد از ۱۵ سال به مرحله نیمه نهایی صعود کند. 

وی افزود: البته نباید حمایت جانانه تماشاگران ایرانی در جام ملت ها را فراموش کرد. هواداران و تماشاگران فوتبال ایران از سراسر جهان در امارات حاضر شدند و تیم ملی را در ۵ مسابقه گذشته به خوبی مورد تشویق و حمایت قرار دادند. باید از کنسولگری و سفارت ایران در امارات هم که نهایت همکاری با فدراسیون فوتبال و تیم ملی و مسئولان فرهنگی و تماشاگران داشتند تشکر کنم. ضمن اینکه پلیس امارات و مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا هم همکاری مناسبی با هواداران تیم ملی و مسئولان فوتبال ایران داشتند. 

بهمنی ادامه داد: بازی نیمه نهایی روز دوشنبه با ژاپن خیلی حساس و مهم است و امیدواریم در این مسابقه نیز تماشاگران حضوری پرشور در ورزشگاه داشته باشند تا بتوانیم با تلاش و زحمت بازیکنان و کادرفنی بعد از چهار دهه قهرمان آسیا شویم.سرمشوقین باشگاه های لیگ برتری نیز در ورزشگاه ها بسیار پرتلاش حاضر شدند تا تماشاگران بخوبی ساماندهی شوند و هماهنگ و منظم تیم ملی را تشویق کنند.