آخرین اخبار نقل و انتقالات باشگاه استقلال

تیم فوتبال استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌هایی همگروه است که ار لحاظ مالی بودجه هنگفتی دارند و برای جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات هزینه‌های زیادی می‌کنند.

درست کاری که هنوز باشگاه استقلال در مقابل حریفان قدر خود در رقابت‌های آسیایی انجام نداده تا عملکرد ضعیفی در این فصل نقل و انتقالات داشته باشد.

الدحیل قطر، العین امارات و الهلال عربستان رقیبان استقلال ایران در حال حاضر با بازیکنان سرشناسی همچون فاریا، مهدی بن عطیه، انیس بدری، شیوتانی، فابیو لیما و سباستین جوونیکو وارد مذاکره شدند و حتی برخی از این بازیکنان قرارداد‌های خود را با این تیم‌های سرشناس منعقد کردند، اما تمامی این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که مدیران باشگاه استقلال ایران پس از خروج الحاجی گرو و نیومایر هنوز نام اسماعیل گونکالوس را به لیست تیم اضافه نکردند و منتظر جوابیه و تاییدیه تست‌های پزشکی هستند و احتمال دارد آبی پوشان امروز رسما قرارداد این بازیکن را نهایی کنند.

استقلالی‌ها تا ۷ روز دیگر برای جذب بازیکن زمان دارند که شنیده می‌شود حضور امید نورافکن پس از توافقات با باشگاه شارلوا بلژیک در استقلال قطعی است و از طرفی یک هافبک خارجی دیگر هم که توافقاتی با او در ترکیه از سوی مدیران حاصل شده به ترکیب آبی پوشان اضافه می‌شود.

باشگاه استقلال در دیر‌ترین زمان ممکن اقدام به جذب بازیکن کرد و این در حالی است که رقیبان سر سخت او در لیگ قهرمانان آسیا خیلی زود‌تر از آبی‌ها برای تقویت تیم و خط حمله خود دست به کار شدند.

بدون شک حضور هر بازیکن جدیدی در استقلال از جمله اسماعیل گنکالوس، امید نوراکن و بازیکنان خارجی دیگر نیاز به انجام تست‌های پزشکی و تاییدیه از سوی پزشکان دارد و بازیکنان جدید با نمره قبولی می‌توانند در استقلال نقش آفرینی کنند.