سپاهان هت ریک کرد

سپاهان از جمعه هفته گذشته اردوی خود را در کشور ترکیه و شهر آنتالیا آغاز کرد و در هتلی زیبا به نام ملاس لارا مستقر شد.

طلایی پوشان  که در این اردو و در دو دیدار ابتدایی با نتیجه های 3 بر 1 و 2 بر 1 مقابل تیم هایی از مقدونیه و رومانی به برتری رسیده بودند، امروز هم در آخرین دیدار دوستانه به مصاف دوریتای کوزوو رفت؛ دیداری که در پایان و با سه گل استنلی کی روش، محمد ایران پوریان (2بار) با نتیجه 3 بر 1 به سود قهرمان نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر ایران خاتمه یافت. تنها گل تیم حریف هم از روی نقطه پنالتی ثبت شد.

با این وصف شاگردان امیرقلعه نویی با به ثمر رساندن 8 گل و دریافت سه گل در این سه مسابقه به کار خود پایان دادند و امشب استانبول را به مقصد تهران ترک خواهند کرد تا آخرین مرحله از آماده سازی خود را برای شروع نیم فصل دوم پس از یکی دو روز استراحت در اصفهان از سر بگیرند.

امیر قلعه نویی در آخرین دیدار تدارکاتی از ترکیب شهاب عادلی، سیاوش یزدانی، محمد ایرانپوریان، خالد شفیعی، سعید آقایی، میلاد سرلک، محمد کریمی، رسول نویدکیا، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی و علی قربانی استفاده کرد و در نیمه دوم هم  مهدی کیانی، کومان، کی‌روس و محمد ابراهیمی به جای رسول نویدکیا، میلاد سرلک، سجاد شهبازاده و علی قربانی وارد زمین مسابقه شدند.