به گزارش افکار نیوز به نقل از فردا، امروز و در یکی از بازیهای مهم لیگ دسته دوم باشگاههای کشور، قرار است بازی برگشت نبرد جنجالی چوکای تالش و شهرداری دزفول،اینبار به میزبانی دزفولیها برگزار شود.مسابقهای که در دور رفت، به دلیل سوتهایی که به زعم هواداران چوکا علیه این تیم در خانهاش زده شد، در نهایت باعث شد هواداران پرشمار این تیم وارد زمین مسابقه شوند و سعید شمس، داور بختبرگشته آن بازی را زیر مشت و لگد بگیرند!

اقدامی که تا مدت‌ها به سوژه مهم رسانه‌ها تبدیل شد و حتی بازتاب ویژه‌ای در برنامه‌ ۹۰ داشت. در نهایت هم با رای مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باعثمحرومیت برخی از عوامل باشگاه تالشی شد.

آن روزها نصرت ایراندوست سرمربیگری این تیم را برعهده داشت اما پس از نتایج ضعیفی که او با چوکا گرفت، حالا داوود نظر محمدی هدایت این تیم را برعهده دارد. سرمربی تیم چوکای تالش در گفت‌وگو با فردا درباره حساسیت‌های بازی امروز صحبت کرده است: " ما واقعا نگران بازی امروز هستیم. من در بازی رفت سرمربی چوکا نبودم اما به دلیل اشتباهاتی که داور انجام داد، حوادثتلخی به وجود آمد که البته مردم خوب تالش همگی آن اتفاقات را محکوم کردند.

با این حال محرومیت‌های سنگینی گریبانگیر تیم ما شد. حالا قرار است امروز در دزفول مسابقه برگشت را برگزار کنیم. شهری که مردم بسیار خونگرم و مهمان‌نوازی دارد. با همه اینها اگر اقداماتی برای جلوگیری از به وجود آمدن حواشی احتمالی گرفته نشود، شاید افرادی به تعداد انگشتان یک دست وجود داشته باشند که بخواهند مقابله به مثل کنند. " نظرمحمدی ادامه می‌دهد: " ما دوست داریم راحت بازی کنیم و راحت هم از زمین خارج شویم.

چه بسا اگر در بازی رفت و در تالش هم نیروی انتظامی به اندازه کافی در ورزشگاه وجود داشت، آن اتفاقات تلخ رقم نمیخورد. حالا هم شاید خیلیها بگویند چون این بازی در لیگ دسته دوم برگزار میشود اهمیت چندانی ندارد اما من واقعا از مسئولان فدراسیون و نیروهای امنیتی شهر دزفول خواهش میکنم برای جلوگیری از به وجود آمدن هر حادثه تلخی تمام پیشبینیهای لازم را انجام بدهند."