فعال اقتصادی که عضو هیات مدیره استقلال شد

 اسماعیل خلیل زاده در مورد حضور در هیئت مدیره استقلال گفت: با توجه به اینکه باشگاه استقلال یک باشگاه مردمی است، من شخصا به این باشگاه علاقمند بودم تا بتوانم در خدمت این باشگاه باشم. من زمان مدیریت آقای افشارزاده هم در خدمت باشگاه استقلال بودم.
او ادامه داد: به عنوان یک فعال اقتصادی خدمتتان عرض می کنم که در حوزه اقتصاد، علاقمندان به باشگاه استقلال زیاد هستند. من به عنوان کسی که بتواند به مدیرعامل کمک کند به عضویت هیات مدیره در آمدم و امیدوارم در کنار سایر اعضا بتوانیم به هواداران عزیز خدمت کنیم. به عنوان یکی از خادمان این ملت، از وزیر ورزش بابت اعتمادشان ممنونم. از آقای فتحی که از دوستان من هستند هم ممنونم. ایشان برای این باشگاه زحمت می کشد و امیدوارم بتوانیم مشکلات استقلال را حل کنیم.
نایب رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: فکر می کنم تیم ما در هیات مدیره خیلی خوب است. الان هیات مدیره استقلال در همه شاخه ها قدرت دارد و آقای فتحی هم که توانمند هستند و مطمئنا این ترکیب می تواند کار گشا باشد. ما تلاش خواهیم کرد تا آنچه که هواداران را خوشحال می کند، انجام دهیم. این را هم بگویم که به غیر از من، همه اعضای هیات مدیره افرادی کاردان و کاربلد هستند.