دژاگه در گفتگو با AFC : غیبت طارمی تاثیرگذار بود

اشکان دژاگه بعد از باخت ۳ بر صفر تیم ملی ایران مقابل ژاپن در جام ملت های آسیا گفت: جام ملت ها تورنمنت و تجربه خوبی برای بازیکنان جوان ما بود. ما تا بازی با ژاپن عملکرد خیلی خوبی داشتیم. حتی در این مسابقه هم تا قبل از اینکه گل بخوریم نمایش خوبی داشتیم.

وی افزود: مشخصا ژاپن تیم خوبی است. آنها به تیم ما فشار آوردند و می خواستند مثل ایران به فینال برسند اما اگر یک مقدار شانس داشتیم، اگر توپ سردار آزمون در نیمه اول به گل تبدیل می شد ممکن بود نتیجه تغییر کند.به هر حال این فوتبال است و متاسفانه نتوانستیم آنرا انجام بدهیم.

هافبک تیم ملی ایران درباره تاثیر غیبت مهدی طارمی در این مسابقه تاکید کرد: ما بازیکنان خیلی خوبی داریم. به نظرم کل تیم می تواند خوب بازی کند. با این حال غیبت طارمی در عملکرد ایران تاثیرگذار بود. او واقعا در مسابقات گذشته به ما کمک کرده بود.

دژاگه یادآور شد: در فوتبال ما با هم می بازیم و با هم برنده می شویم. متاسفانه نتوانستیم مقابل ژاپن برنده باشیم. از تیم بابت تلاشش تشکر می کنم.

وی در پایان در خصوص احتمال حضورش در جام ملت های بعدی هم گفت: الان صحبت کردن سخت است. چیزی برای گفتن ندارم. باید یک مقدار زمان بگذرد.