به گزارش افکار نیوز به نقل از مهر، نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از تعطیلات میانی نیم فصل دوم از صبح امروز دوشنبه در ورزشگاه درفشیفر برگزار شد. در این تمرین ابتدا تماشاگران پشت درهای بسته قرار داشتند ولی با گذشت ۱۵ دقیقه از آغاز تمرین تماشاگران به روی سکوهای ورزشگاه منتقل شدند.

در تمرین امروز که در غیاب دنیزلی و زیر نظر ناصر صادقی و محسن عاشوری برگزار شد بازیکنان ابتدا تنیس فوتبال بازی کردند و در ادامه مرور کار‌های تاکتیکی و فوتبال گل کوچک در یک نیمه زمین در دستور کار سرخپوشان قرار گرفت.

با توجه به تعطیلی چند روزه تمرینات، کادر فنی پرسپولیس روی برنامه‌های استقامتی و هوازی توجه ویژه‌ای داشت به همین دلیل بازیکنان حدود نیم ساعت دور زمین دویدند.

شیثرضایی ساعت ۱۲:۱۵ از رختکن خارج شد و برای دقایقی کنار مهرداد اولادی که در این تمرین حضور نداشت نشست اما دوباره به رختکن بازگشت. به نظر می‌رسید دلیل تمرین نکردن شیثرضایی حضور نداشتن مصطفی دنیزلی بود زیرا این بازیکن باید اجازه دنیزلی را برای شرکت در تمرینات گروهی کسب می‌کرد.

مهدی مهدوی کیا، وحید هاشمیان، محمد نصرتی، جواد کاظمیان، هادی نوروزی، مهرداد پولادی، میثاق معمارزاده، حسین هوشیار، مجتبی شیری، سامان آقازمانی، ممدوتال، حسین بادامکی و حسین کنعانی در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشتند.

وحید هاشمیان در اکثر دقایق این تمرین به صورت اختصاصی تمرین کرد. علی عسگر هم در ابتدای تمرین به کلینیک پزشکی رفت و به درمان پای مصدومش پرداخت.

این تمرین ساعت ۱۲:۳۰ به پایان رسید اما جواد کاظمیان و حسین بادامکی دور زمین به صورت اختصاصی دویدند.

در ابتدای این تمرین مربی دروازه بان‌های خارجی پرسپولیس به تنهایی تیر دروازه یدکی را برای تمرین دروازه بان‌ها به کنار زمین آورد و گلرها تا آخر تمرین زیر نظر وی برنامه‌های آماده سازی مختلفی را انجام دادند.

" انور لوگوسیچ "، مربی دروازه بان‌های پرسپولیس در این تمرین بیشتر روی شوتزنی تمرکز کرده بود و در زمانی که دروازه بان‌ها اشتباه در مهار توپ داشتند به آنها تذکر می‌داد.

در صحنه‌ای از فوتبال گل کوچک ممدوتال برخوردی با هادی نوروزی داشت و وی پس از این برخورد درون دروازه رفت که پس از این صحنه مدافع خارجی پرسپولیس به سمت نوروزی رفت و از وی عذرخواهی کرد.

بازیکنان ملی پوش، ابراهیم شکوری و ایمون زاید در تمرین امروز پرسپولیس حضور نداشتند.

بعد از پایان تمرین بازیکنان برای صرف نهار به داخل رختکن رفتند.