فکر می‌کردم در یوونتوس بازنشسته می شوم

مدافع پیشین تیم فوتبال یوونتوس در پیام خداحافظی‌اش با اعضای این تیم، اعتراف کرد که به بازنشسته شدن در کنار بانوی پیر امیدوار بوده است.

بن‌عطیه در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت: سلام به همه. بعد از دو سال پرمشغله، من می‌خواهم از این فرصت برای خداحافظی از خانواده فوق‌العاده یوونتوس، بازیکنان، هواداران، کارکنان، مربیان، پزشکان، مسئولان تدارکات و ... سایر اعضای این خانواده تشکر کنم، افرادی که قطعاً دلم برای‌شان تنگ خواهد شد. من در این تیم دوستان زیادی را ترک می‌کنم که امیدوارم به زودی دوباره آنها را ببینم. در این دو سال و نیمی که در یوونتوس بودم، شما بخش بزرگی از زندگی من بودید.

بن‌عطیه در ادامه پیام خود نوشته است: ما در کنار هم چیزهای زیادی کسب کردیم و افتخارات بزرگی داشتیم. در ماه جولای من مطمئن بودم که دوران بازیگرم را در کنار شما به پایان می‌رسانم اما متأسفانه اتفاقاتی غیرمنتظره باعث شد که برنامه‌های من تغییر کند اما باز هم انگیزه من برای پیروزی گرفته نشد و در این میان باید تصمیمی می‌گرفتم که به نفع خانواده‌ام هم باشد. از ما به خاطر محبتی که به من داشتید متشکرم. درک می‌کنم که شاید برای برخی‌ها تصمیم من پذیرفتنی نباشد و به همین دلیل از شما می‌خواهم که به آن احترام بگذارید. زنده باد یوونتوس و سعی کنید که با این گروه فوق‌العاده همه چیز را ببرید.