تاریخ برای کی روش و فوتبال ایران تکرار می‌شود

تیم ملی فوتبال ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات مقابل ژاپن با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت. قرارداد مربی پرتغالی با فدراسیون فوتبال تا پایان جام ملت‌ها بود و به همین دلیل او پس از پایان بازی در نشست خبری بیان کرد، این پایان کار من در ایران است و صبح امروز (پنج شنبه) نیز از کشور خارج شد.

پس از اتمام قرارداد کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران از همان روز نام گزینه‌های زیادی برای حضور در تیم ملی مطرح و بازی با نام‌های بزرگ برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال آغاز شده است، اما احتمال دارد تاریخ برای کی روش و فوتبال ایران تکرار شود.

تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۳۸۹ در دیداری تدارکاتی به مصاف روسیه رفت و درحالیکه کی روش قرار بود، سرمربی ایران شود و  در جایگاه ویژه قرار داشت، یوز‌ها (لقب تیم ملی فوتبال ایران) موفق شدند با تک گل محمدرضا خلعتبری به پیروزی برسند و سپس با عقد قراردادی کی روش سرمربی تیم کشورمان شد. این مسابقه در کشور امارات برگزار شد.

حال در دیدار تیم‌های ایران و ژاپن در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات که با شکست شاگردان کی روش همراه شد، هروه رنار فرانسویدر جایگاه ویژه ورزشگاه حضور داشت و بازی این ۲ تیم را کنار ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال تماشا کرد. طبق اعلاممازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، هروه رنار در کنار دیگر گزینه‌ها نامزد جانشینی کی روش است و باید دید در فوتبال ایران باز هم این اتفاق می افتد یا خیر