چیزی از پرسپولیس کم نداشتیم

محمدرضا مهدوی در خصوص دیدار تیمهای فوتبال پرسپولیس و سپیدرود در جام حذفی که با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید، اظهار داشت: جام حذفی را از دست دادیم و حالا همه تمرکز ما روی لیگ خواهد بود. باید بقا خود را تثبیت کنیم و به این همه شور و نشاط هواداران خونگرم سپیدرود پاسخ دهیم.
وی در مورد حذف در دقایق پایانی برابر پرسپولیس گفت: ما تیم بدشانس میدان بودیم. مخصوصا این که به بدترین شکل گل خوردیم. داور باید خطای بازیکن پرسپولیس را می‌گرفت. قبول دارم که بازیکن ما خطای هند کرد ولی قبل از خطای بازیکن ما، بازیکن پرسپولیس مرتکب خطا شده بود.
مدافع تیم فوتبال سپیدرود تصریح کرد: ما خوب بازی کردیم و بجز تک گل بازی در سایر دقایق چیزی از حریف کم نداشتیم. به خوبی راه‌های نفوذ آنها را بسته و آنالیز خوبی کرده بودیم. حتی بار‌ها دروازه این تیم را تهدید کردیم ولی شاید ما تیم بدشانس میدان بودیم که موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد. 
مهدوی در پایان به مسابقات لیگ برتر اشاره و خاطرنشان کرد: ما از این پس روی مسابقات لیگ برتر تمرکز می‌کنیم. با توجه به بضاعتی که داشتیم یارگیری خوبی کردیم و بازیکنان جدید در بازی با پرسپولیس نشان دادند، آماده ارائه بازی‌های خوب در لیگ برتر هستند.