علت گل نزدن مهاجم جدید پرسپولیس مقابل تیم علی کریمی

 تیم فوتبال پرسپولیسموفق شد در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی با یک گل از سد سپیدرود رشت بگذرد و به جمع ۸ تیم پایانی صعود کند.

این پیروزی در حالی به دست آمد که سرخپوشان از خرید‌های جدید خود رونمایی کردند. یکی از این نفرات ماریو بودیمیر بود. مهاجم کروات و ۳۲ ساله پرسپولیس که به جای گادوین منشا در خط حمله به بازی گرفته می‌شود از ابتدای نیمه دوم به زمین آمد و نمایش قابل قبولی هم داشت و توانست چند موقعیت گل خلق کند. بودیمیر نه تنها در نبر‌های هوایی چهره یک برنده را داشت بلکه روی زمین و در کار با توپ هم نمایش با کیفیتی ارائه داد. 

ماریو بودیمیر از اولین تجربه بازی درلباس پرسپولیس و پیروزی در برابر سپیدرود صحبت کرد.

*ماریو از بازی با سپیدرود بگو. در دقیقه آخر موفق به پیروزی شدید.

همینطور است. بازی بسیار سختی بود. تیم حریف در زمین خود و در حضور تماشاگرانش بازی می‌کرد و شرایط برای ما دشوار بود. معمولا مسابقات جام حذفی غیر قابل پیش‌بینی و دشوار است، اما خوشبختانه توانستیم در دقیقه‌آخر گل برتری را بزنیم و اجازه ندهیم بازی به وقت اضافه بکشد.

*حالا به مرحله یک چهارم نهایی رسیده‌اید و باید برابر پدیده بازی کنید.

در بازی‌های حذفی باید برنده شد و ما مقابل سپیدرود کنار نتیجه بازی خوبی را هم انجام دادیم. هدف پرسپولیس قهرمانی است. از تیم پدیده شناخت چندانی ندارم، اما گویا جزو تیم‌های صدرنشین لیگ به حساب می‌آید. ما در این هفته باید با آنها در لیگ هم بازی کنیم و امیدوارم که بازهم سه امتیاز به تیم ما برسد.

*در چند دقیقه حضورت در زمین، لیگ ایران و فضای ورزشگاه را چگونه دیدی؟

همانطور که خودتان گفتید بازی اول بود و نمی‌شود در این باره که سطح لیگ ایران چطور است با قاطعیت حرف زد، اما آشنایی کلی دارم و می‌دانم که این لیگ از کیفیت خوبی برخوردار است. تنها مشکل امروز وضعیت چمن بود که کار را سخت کرده بود و من عادت نداشتم.

*چند موقعیت خوب هم داشتی که نتوانستی استفاده کنی و گل اولت در اولین مسابقه به ثمر نرسید.

خیلی تلاش کردم که گل بزنم و موقعیت‌هایی هم نصیبم شد، اما همانطور که گفتم وضعیت چمن کار را دشوار کرده بود. تیم حریف هم دفاع خوبی داشت. تمام تلاشم را می‌کنم تا در بازی بعدی گلزنی کنم. پرسپولیس هواداران بسیار خوبی دارد که در برابر سپیدرود همراه ما بودند و توانستیم جشن صعود بگیریم. آنها در جریان مسابقه و پیش از شروع بازی هم من را تشویق کردند.