پیروزی خفیف استقلال در دیداری دوستانه

تیم فوتبال استقلال امروز (شنبه) در دیداری دوستانه برابر تیم دسته سومی ویستا توربین قرار گرفت. این بازی در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

فرشید باقری و مرتضی تبریزی در این دیدار برای استقلال گلزنی کردند.

استقلال این بازی را با ترکیب سید حسین حسینی، آرمین سهرابیان، میثم تیموری، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، روزبه چشمی، پژمان منتظری، امید نورافکن، فرشید باقری، فرشاد محمدی مهر و اسماعیل گونکالوس به میدان رفت.

در نیمه اول تا دقیقه ١٥ فشار استقلال باعث شد تا تیم حریف در لاک دفاعی فرو برود اما بعد از این تیم حریف توانست کم‌کم به نیمه استقلال هم وارد شود. تا دقیقه ٣٣ بازی که گل اول استقلال توسط فرشید باقری از روی یک ضربه راه دور به ثمر رسید، هیچ شوت داخل چارچوبی در بازی زده نشد.

امیرحسین کارگر، شاهین طاهرخانی، رضا آذری و مرتضی تبریزی در ابتدای نیمه دوم به جای منتظری، محمدی مهر، تیموری و چشمی وارد زمین شدند.

همچنین مهدی قائدی به جای اسماعیل گونکالوس و روح الله باقری به جای فرشید اسماعیلی در دقیقه ٦٠ وارد زمین شدند.

بازی در نیمه دوم هم پر فشار دنبال شد و دو تیم نتوانستند موقعیت‌های زیادی روی دروازه همدیگر خلق کنند.

خطرناک‌ترین موقعیت این نیمه شوت سهرابیان از روی یک ضربه ایستگاهی بود که با اختلاف کمی از بالای دروازه تیم ویستا توربین به بیرون رفت.

با این‌حال در دقیقه ۹۰ این دیدار اعلام یک پنالتی به سود استقلال با ضربه تبریزی همراه شد و استقلال به گل دوم خود در این بازی دست یافت.

این دیدار در نهایت با حساب دو بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.