انتخابات فدراسیون زیر ذره‌بین مجلس

به گزارش افکار نیوز امیدوار رضایی در گفتوگو با ایلنا، با بیان مطلب فوق افزود: فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی رسیدگی به اتفاقات پیرامون انتخابات فدراسیون فوتبال را در دستور کار دارد زیر ذره بین قرار میدهد و در این زمینه نظارتهای لازم را انجام خواهیم داد تا ارگانهای دولتی در انتخابات دخالت نکنند.

وی ادامه داد: علی کفاشیان طی ۴ سال حضورش تمام تلاش خود را برای موفقیت فدراسیون فوتبال انجام داده و اگر بخواهیم از لحاظ کار‌شناسی به او نمره بدهیم، می‌توانیم از ۲۰ نمره بین ۱۱ تا ۱۲ را به او بدهیم اما اگر مطالبات مردم و جامعه ورزش را در نظر بگیریم، وی نمره‌ای زیر ۱۰ گرفته است.
رضایی همچنین متذکر شد: اما بی‌انصافی است که بخواهیم اقدامات موثر علی کفاشیان را در طول این ۴ سالی که سکان هدایت فوتبال کشور را در دست داشته، نادیده بگیریم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: علی کفاشیان باید در استقلال فدراسیون بیشتر از خود گذشتگی می‌کرد و تصمیماتی که افراد غیر کار‌شناس به او تحمیل می‌کرد را نمی‌پذیرفت اما به نظر من او در حال حاضر تجربه لازم را به دست آورده و می‌توان از تجربه‌های آن استفاده کرد.
رضایی با بیان اینکه کفاشیان هیچ‌گاه به دنبال ریاست فدراسیون نبود، افزود: این موضوع را نباید فراموش کرد. کفاشیان هیچ‌گاه به دنبال ریاست فدراسیون نبود و به او تکلیف شد که برای این پست کاندیدا شود اما در کارنامه کفاشیان هم نکات مثبت و هم نکات منفی وجود دارد که در کل می‌توان گفت مطالبات مردم و جامعه ورزش برآورده نشده است.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در ادامه همچنین با اشاره به پیروزی تیم اخیر تیم فوتبال استقلال برابر الاتفاق عربستان تصریح کرد: خوشبختانه بازیکنان استقلال فوتبال خوبی را در این دیدار انجام دادند و ثابت کردند با وجود غیبت چند بازیکن می‌توانند حرف‌های بسیاری در آسیا داشته باشند.
وی در پایان تاکید کرد: من خرسندم با پیروزی که استقلال مقابل الاتفاق به دست آورد همه خانوادههای ایرانی خوشحال شدند. کار بزرگی انجام شد که استقلال به عنوان نماینده ایران در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا آن را انجام دهند.