گل‌محمدی: زمین نداشتیم به تهران آمدیم!

یحیی گل محمدی بعد از به پایان رسیدن جلسه هم اندیشی مربیان، سرپرستان، کاپیتان ها، داوران بین خبرنگاران به صحبت پرداخت.

او درباره جلسه برگزار شده گفت: در نیم فصل اول لیگ برتر اشتباهاتی پدید آمد که در نهایت باعث شد تا کمیته داوران و دپارتمان تصمیم به برگزاری جلسه گرفتند. آنها با داوران نیز جلسات مختلفی را گذراندند. بحث دو داور پشت دروازه ها و همینطور سیستم war مورد بحث قرار گرفت. در مجموع جلسه خوبی بود که باید ببینیم چقدر تاثیرگذار خواهد بود.

سرمربی پدیده درباره سیستم چک کردن ویدئویی صحنه های حساس بازی گفت: برداشت من از جلسه امروز این بود که سیستم war فعلا به بازی های ما نمی رسد چرا که از نظر امکانات و زیر ساخت ما دچار مشکل هستیم. در ضمن ما باید امکانات فوق پیشرفته ای نیز برای این موضوع خریداری کنیم.

گل محمدی درباره ادامه داوری ها در نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: با توجه به کارهایی که شده خودم این احتمال را می دهم در نیم فصل دوم اشتباهات داوری کمتر شود.

او در مورد حضور تیم پدیده در تهران گفت: به دلیل اینکه زمین تمرین در مشهد نداشتیم مجبور شدیم بلافاصله پس از اردوی ترکیه، به تهران بیاییم تا از اینجا خودمان را برای دیدار برابر پرسپولیس آماده کنیم.

سرمربی تیم مشهدی درباره میزان دریافتی بازیکنان تیم خود نیز گفت: امروز قرار است بازیکنان میزان دریافتی بازیکنان تیم پدیده به 50 درصد برسد.

گل محمدی درباره بازیکنانی که به تازگی در خدمت گرفتند نیز اضافه کرد: آقایان بهنام برزای و میلاد فراهانی به تیم اضافه شدند. در صدد هستیم تا از این بازیکنان آزاد هم استفاده کنیم و در صورتی که بتوانیم در یکی دو هفته آینده بازیکنانی را به خودمان اضافه می کنیم.

او در پایان در رابطه با بدهی های خطرناک و محروم کننده تیم به بازیکنان خارجی گفت: جای نگرانی نیست خوشبختانه با آمدن آقای حمیداوی این مشکل برطرف شد. البته این را هم بگویم هنوز هم پرونده بازیکنان خارجی داریم اما خطر چندانی از سوی آنها ما را تهدید نمی کند.