مهاجم جدید پرسپولیس برای دیدار با پدیده می رسد؟

ماریو بودیمیر مصدوم است و برای دیدار با پدیده مشهد وضعیت مبهمی دارد.

در چارچوب نخستین دیدار نیم فصل دوم لیگ هجدهم، تیم‌های پرسپولیس و پدیده مشهد در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که سرخپوشان در صدد هستند تا با پیروزی در این مسابقه، گام بلندی برای قهرمانی بردارند.

پرسپولیسی‌ها برای تقابل با پدیده، مهدی ترابی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند، اما دیگر ستاره‌های جدید این تیم می‌توانند رو در روی شاگردان یحیی گل محمدی بازی کنند. البته برانکو ایوانکوویچ امروز (یکشنبه) اعلام کرد، ماریو بودیمیر دچار مصدومیت شده است.

ماریو ۱۹۳ سانتی متری در نیمه دوم تقابل با سپیدرود رشت در چارچوب جام حذفی بازی کرد و عملکرد خوبی داشت، اما به دلیل مصدومیت وضعیت مبهمی برای حضور در چارچوب  هفته شانزدهم لیگ دارد. به نظر می‌رسد در این مسابقه مربی کروات از زوج علی علیپور - مهدی شریفی یا علیپور - مهدی ترابی استفاده کرد.  

پرسپولیسی‌ها در بازی رفت در مشهد موفق شدند با نتیجه یک بر صفر از سد پدیده بگذرند و امید زیادی برای دبل کردن دارند. البته محسن ربیع خواه هم که چند وقتی است، دچار مصدومیت شده احتمال کمی دارد تا مقابل پدیده بازی کند، اما وضعیت کامل او تا سه شنبه مشخص خواهد شد.

در جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، سپاهان با ۳۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به پدیده مشهد و پرسپولیس تهران در رده اول قرار دارد و پرسپولیس در چارچوب هفته شانزدهم باید به مصاف پدیده برود و هر تیمی در جدال شاگردان برانکو و گل محمدی پیروز شود، گام بلندی برای قهرمانی لیگ برتر برخواهد داشت.

در دیگر دیدار مهم هم سپاهان باید به مصاف صنعت نفت آبادان برود.