شفر و برانکو بیشتر از کی روش به فوتبال خدمت کردند

پیشکسوت استقلال به شدت از حسن زمانی انتقاد کرد. او گفت که امثال خودش و سایر پیشکسوتان به دنبال سهم خواهی نیستند.
علی جباری درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: من فکر می‌کنم هرکسی جای کی‌روش بود ما می‌توانستیم قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم. من فکر می‌کنم در این هشت سال آن چیزی که باید و شاید از کی‌روش عاید فوتبال ایران نشد. او در گذشته به استقلال ضرباتی زد که نمی‌خواهم به آن‌ها اشاره کنم، ولی در کل به نظرم شفر و حتی برانکو بیشتر از او به این فوتبال کمک کرده‌اند.
او درباره انتقادات حسن زمانی از مسعود سلطانی فر در روز‌های اخیر گفت: صحبت من خطاب به زمانی است. چرا آن زمان که عضو هیأت مدیره بودی این حرف‌ها را نمی‌زدی؟ من قصد تخریب ندارم، ولی اگر دوستان سمتی داشتند، باید انتقادات سازنده را همان موقع مطرح می‌کردند. آقای زمانی چرا آن زمان که سرکار بودی حرف نمی‌زدید؟ شما مگر عضو هیأت مدیره نبودید؟ حالا که شما را کنار گذاشته‌اند شروع کردید به حرف زدن؟
وی افزود: من اخیراً دیدم که او درباره جواد قراب هم صحبت کرده و پای او را هم به میان کشیده است. آقای زمانی، جواد قراب متعلق به باشگاه استقلال است. او برای استقلال زحمت کشیده است. او از بهترین‌های استقلال بوده است. حالا مدتی در هیأت مدیره بوده و به دلایل قانونی نتوانست ادامه دهد، ولی الان در جمع پیشکسوتان هست و به باشگاه خدمت می‌کند. او الان مشکلات پیشکسوتان را در کنار سایر دوستان حل می‌کند. ما که جوانی‌مان در این باشگاه گذشت دنبال سهم خواهی نیستیم.
پیشکسوت استقلال در پایان درباره وضعیت این تیم صحبت کرد و گفت: تیم ما جوانان خوبی دارد و بازیکنان خارجی هم اضافه شده‌اند و فکر می‌کنم روز به روز تیم ما بهتر می‌شود. شفر شعور بالایی دارد و می‌تواند به تیم کمک کند. آینده استقلال برای من روشن است. مصدومان برگشته‌اند. وجود شجاعیان و محسن کریمی به تیم کمک می‌کند. با کمک هواداران می‌توانیم نتایج خوبی در ادامه راه بگیریم.