وشب قبل از رای گیری ورق برگشت!

سرویس ورزشی افکار نیوز - اولین برنامه نود در آخرین ماه سال در حالی به روی آنتن شبکه سه سیما رفت که بیشتر ین وقت این برنامه به ماجرای دوپینگ صرف شد .

عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه شب گذشته وعده مناظره های انتخاباتی را به صورت مفصل در برنامه بعدی نود داد و ضمن اشاره به این موضوع به مسئله انتخابات فدراسیون و اتفاقات رخ داده در هفته نیز اشاره کرد.

پیرامون انتخابات به ماجرای تلفن های شبانه برای انتخاب رئیس فدراسیون دومیدانی اشاره کرد و در این خصوص با رئیس اسبق فدراسیون دومیدانی ارتباط برقرار کرد

به گزارش افکار نیوز، فردوسی پور که حسین جلالی کاندیدای ریاست فدراسیون دو میدانی را بر روی خط تلفن برنامه اش آورده بود تا به بینندگان تلویزیونی یادآوری کند وزرات ورزش چگونه کاندیدای مورد علاقه خود را بر صندلی ریاست این فدراسیون می نشاند.

جلالی هنگام بیان این جمله که … وشب قبل از رای گیری ورق برگشت.. ناگهان تلفن قطع شد!

رئیس سابق فدراسیون دو میدانی حسین جلالی در حالی روی خط ارتباط تلفنی نود آمده بود که قصد افشاگری علیه وزارت ورزش و اتفاقات رخ داده در شب انتخابات ریاست فدراسیون دو و میدانی را داشت.

وی در حال توضیح دادن در مورد اتفاقات شب انتخابات ریاست فدراسیون دو و میدانی بود که به یکباره به شکل عجیبی ارتباط تلفنی قطع شده و دیگر تا پایان برنامه نود وصل نشد.

در این لحظه فردوسی پور با نگاه به دوربین تلویزیونی برنامه نود اظهار داشت: کاش حداقل می گذاشتید این جمله آخر گفته می شد و بعد ارتباط تلفنی را قطع می کردید. عادل چند دقیقه بعد ضمن عذرخواهی از جلالی به خاطر قطع شدن تماس تلفنی اش گفت: ان شاءالله مشکل از خط های تلفن باشد اما ای کاش حرف آخرش را هم می زد.

آقای جلالی می خواست بگوید شب قبل از انتخابات از طرف روسا به مدیران کل زنگ زده اند که به گزینه وزارت ورزش رای بدهید و به این ترتیب داوری رئیس فدراسیون دوومیدانی شده است.


صالح چه شد رفت …

در ادامه برنامه با معاون باشگاه سایپا در خصوص علت جدایی مجید صالح از این تیم ارتباط برقرار کردند.

ناصر شهبازی اظهار داشت: طبق هدف گزاری ابتدایی فصل، به دنبال تغییرات عمده صورت گرفته انتظار داشتیم که تیم در پایان فصل بین ۵ تیم ابتدایی قرار گرفته و در صورت امکان سهمیه آسیایی کسب کند. اما انتظارات ما با اقای صالح برآورده نشد.

ناصر شهبازی با بیان مطلب فوق افزود: ما در دور برگشت بازی های لیگ نتایج خوبی گرفتیم اما بررسی های انجام گرفته نشان داد که به اهداف مد نظر خود نرسیده ایم.

وی در بخش پایانی گفتگوی خود با برنامه نود گفت: ما در باشگاه سایپا با آقای صالح مشکلی نداشتیم اما یک تیم برای موفقیت نیاز به همدلی دارد و این همدلی در تیم ما وجود نداشت.


صبای باد آورده را باد می برد

در ادامه دوربین برنامه نود صحنه هایی از اظهارات تماشاگران دیدار تیم های پرسپولس و صبا را به نمایش گذاشت که در آن مردم قم از عدم بومی بودن این تیم به شدت گلایه داشتند. یکی از تماشاگران این دیدار گفت: بادآورده را باد می برد. این تیم هم اتفاقی به قم آمد و بالاخره امسال هم نشده، سال دیگر از قم خواهد رفت.

یکی دیگر از تماشاگران عنوان کرد: تیمی که در تهران تمرین می کند و فقط برای برگزاری بازی ها به قم می آید چه طرفداری خواهد داشت؟ عادل هم در خصوص حرف های این هوادرار فوتبال گفت: باید از این هوادار دعوت کنم که به نود بیاید تا مقابل آقایانی که می خواهند تیم ها را به شهرستان ها ببرند حرف بزند. او آنقدر خوب حرف زد که مطمئن هستم آقایان را قانع می کند.

در خصوص مشکلات باشگاه صبا سرمربی تیم فوتبال صبای قم به روی خط ارتباطی نود آمده بود اظهار کرد: این تیم را باهزینه ۳ میلیارد و نیم بسته ایم و این رقم چیزی در حدود مخارج تیم های دسته اولی و شاید کمتر از آن باشد.

عبدالله ویسی افزود: همه منتظر بودند تیم ما در هفته های سوم و چهارم خطر سقوط را احساس کند اما به زعم کارشناسان تیمی که ما بسته ایم خیلی تیم خوبی بوده و تا به حال نتایج خیره کننده ای گرفته است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در ۶ بازی داوری به ضرر ما تمام شد. اما من از مردمی که فوتبال را می فهمند نه از کمیته داوران و نه از مسئولان برگزاری مسابقات، بلکه فقط از مردم به دلیل بالا رفتن صدای خود معذرت خواهی می کنم. ویسی در پایان عنوان کرد: تا به حال ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان ما پرداخت شده و مشکلات مالی ما همچنان ادامه دارد.


ماجرای دوپینگ

در بحثدوپینگ ارتباط برقرار شد فتح الله زاده که در خصوص اتهام دوپینگ بازیکنان استقلال اظهار داشت: اگر پرسپولیسی ها می گویند که ما با دوپینگ این بازی را برده ایم، باید به آنها بگویم که ما ۴ بازی پشت سر هم را برده ایم. پس در دیگر بازی ها چرا دوپینگ ما مشخص نشده است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود کنایه ای نیز به مجری برنامه نود زد و خطاب به وی گفت: مواظب خودت باش آقای فردوسی پور، قوه قضائیه دنبال شماست. فردوسی پور نیز علت این امر را جویا شد که فتح الله زاده به او گفت: شما وقتی جای قاضی تصمیم گیری می کنی باید قوه قضائیه دنبال شما باشد.

فردوسی پور: هگزونامین جزو داروهای دوپینگی است و محرومیت دارد، نه اخطار کتبی

به نظر دارویی که بازیکنان سرخابی استفاده کرده اند جزو داروهای ممنوعه بوده است.


در این بخش دکتر هاشمیان از کمیته مبارزه با دوپینگ در مسئله حکم بازیکنان متهم به دوپینگ داشت که در مقابل عادل به نوعی کم آورد و در ادامه براتی کارشناس حقوقی روی خط برنامه آمد و روی حرف عادل فردوسی پور صحه گذاشت.



برانکو چرا نیامد …ماجرا چه بود


در ادامه برنامه در خصوص ماجرای برانکو با رئیس گروه مالیاتی حل اختلاف مالیاتی تماس کرفته شد و در پاسخ به این سوال که علت عدم پرداخت مالیات توسط برخی مربیان خارجی چیست گفت: معمولا در قراردادی که بین کارفرما و مربی برقرار می شود دریافت کننده حقوق یا همان طرف خارجی هیچ تکلیفی درخصوص پرداخت مالیات ندارد.

دکتر جهانبخش اسدنیا در ادامه خاطر نشان کرد: در صورتی که شخص دریافت کننده حقوق مالیات خود را پرداخت نکند، این وظیفه طرف پرداخت کننده حقوق یا همان کارفرما است که مالیات را پرداخت کند.


نظر سنجی نود
پرسش نظرسنجی نود این هفته به بررسی بهترین گل ما اختصاص داشت.

به نظر شما بهترین گل کدام گل بود؟

۱ ـ گل توزی از تراکتور ۲ ـ مهدی رجب زاده از فجر ۳- زندی از استقلال ۴- سزاز از سپاهان ۵- فونیکه سی از نفت آبادان و در پایان گل زندی با ۴۸ در صد بهترین گل شناخته شد و گلهای رجب زاده و سزار در رده های بعدی جای گرفتند .