ماجرای جالب استقلال و گادوین منشا

در حالی که در روز پایانی نقل‌وانتقالات نیم فصل دوم لیگ برتر، استقلال در تدارک بازی با یک تیم دسته سومی بود، بحث پیوستن گادوین منشا مهاجم پیشین پرسپولیس به استقلال مطرح شد.

خبری که در صفحات مجازی هم پیچید و همه از شنیدن آن تعجب کردند. گادوین منشا به دلیل اینکه حاضر نبود راهی تیم‌های شهرستانی شود، دوست داشت در صورت ماندن در ایران در تهران قرارداد ببندد، وقتی مذاکرات با تیم‌ها به بن بست خورد، یک نفر به عنوان واسطه به مسئولان استقلال اعلام کرد که منشا حاضر است به تیم شما بیاید.

در ابتدا مدیران باشگاه استقلال مخالفتی نکردند و خبر همه جا پیچید، اما وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال اعلام کرد بازیکن به اندازه کافی دارد و نیازی به حضور یار جدید نیست تا به این صورت آب پاکی روی دست مدیران باشگاه بریزد.

مسئولان استقلال قصد داشتند شفر را متقاعد کنند که خود منشا درخواست مبلغی را داد که مدیران باشگاه استقلال را وادار به عقب‌نشینی کرد و آنها اعلام کردند نیازی نمی‌بینند با چنین مبلغی بازیکنی مانند منشا را بگیرند. پرونده پیوستن منشا به استقلال تا امروز بسته شده، اما هنوز هستند برخی‌ها که دنبال این انتقال باشند.