عصبانیت پرسپولیسی ها از برنامه ریزی سازمان لیگ!

چند ماه قبل که پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و مجبور شد بازی هایش در لیگ را با تاخیر برگزار کند، یکی از مسئولان سازمان لیگ مصاحبه‌ای انجام داد و در مورد بی نظمی در اجرای تقویم لیگ گفت: «ما اصلا فکرش را نمی‌کردیم که پرسپولیس بتواند به فینال صعود کند وگرنه این طور برنامه ریزی نمی‌کردیم که حالا به دردسر دچار شویم!» این جمله کوتاه، همه چیز را در مورد فوتبال ایران بیان می‌کند. هیچ کس فکر نمی‌کند که امکان دارد یک تیم ایرانی در یک تورنمنت آسیایی موفق عمل کند.
پرسپولیسی‌ها از این ماجرا شاکی و ناراضی هستند و اعتقاد دارند سازمان لیگ هیچ همکاری با این باشگاه نکرده و هر بازی که به تعویق افتاد، در بدترین زمان ممکن، برگزار شد. از این رو، تعداد مصدومان پرسپولیس افزایش یافت و این باشگاه مجبور شد برای جایگزین کردن بازیکنان جدید، به دردسر بیفتد.
حالا و برای نیم فصل دوم که سرخپوشان پایتخت درگیر حضور در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هستند، باز هم تقویم شلوغ و پرترافیکی را شاهد هستیم تا جایی که پرسپولیسی‌ها مجبورند گاهی اوقات، هر ۳، ۴ روز یکبار بازی کنند! مثلا سرخپوشان فردا (چهارشنبه) مقابل پدیده مشهد به میدان می‌رود؛ پنجشنبه ریکاوری می‌کنند، جمعه و شنبه دو جلسه تمرین دارند و یکشنبه باید برابر فولاد خوزستان به میدان بروند.
شنیدیم کادرفنی و مدیران باشگاه پرسپولیس قصد دارند به این مدل برنامه ریزی سازمان لیگ اعتراض کرده و دادخواهی کنند شاید با این کار، بخشی از بازی‌های شان جابجا شد و برانکو فضایی برای ریکاوری بهتر و برنامه ریزی روی آنالیزش از حریفان به دست بیاورد. شنیدیم اگر سازمان لیگ در مورد تغییر برخی بازی های پرسپولیس کوتاه نیاید، مصاحبه های بازیکنان و مربیان این تیم افزایش پیدا خواهد کرد و فشار روی سازمان لیگ بیشتر می شود.