حضور در پرسپولیس آرزوی من بود

حسین ماهینی نتوانست جای خالی صادق محرمی را پر کند و انتخاب‌های بیشتری نیز برای برانکو در هنگام محرومیت پرسپولیس برای حضور در خط دفاع باقی نمانده بود. اما مهدی شیری که در نیم فصل اول هم در پیکان ماند حالا راهی پرسپولیس شده تا به قول خودش به آرزو‌های قدیمی برسد. این بازیکن به فاصله کوتاه تا بازی با پدیده گفت: «حضور در پرسپولیس همیشه آرزوی من بود. شاید کمی دیر به این تیم آمدم، اما بالاخره این اتفاق افتاد و خیلی خوشحالم عضوی از تیم هستم. همیشه به دنبال راهی برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس بودم که بالاخره این شانس نصیبم شد و حالا می‌توانم بگویم به آرزویم رسیدم.»

این بازیکن در مورد پوشیدن پیراهن شماره ۱۷ و گرفتن مجوز از فرشاد پیوس نیز اضافه کرد: «اول فصل که قرارداد بستم، خواستم که این شماره را به تن کنم. البته شماره دیگری را درخواست کردم که گفتند نمی‌توانی آن را بپوشی. من هم با افتخار، صاحب پیراهن شماره ۱۷ شدم. چون به محض اضافه شدن به تمرینات پرسپولیس، به اردوی قطر رفتیم و سپس تمرین داشتیم و بعد هم برای بازی با سپیدرود راهی رشت شدیم، فرصتی نبود به صورت حضوری از فرشاد پیوس بابت پوشیدن این پیراهن رخصت بگیرم، ولی بالاخره این فرصت دست داد و به سراغش رفتم تا اجازه پوشیدن شماره ۱۷ را بگیرم. آقافرشاد هم برایم آرزوی موفقیت کرد. البته مطمئنا او همیشه صاحب شماره ۱۷ است.»

شیری در مورد همکاری با برانکو افزود: «او یک مربی مدرن و باکلاس است که تمرینات بانشاط و متنوعی برای همه بازیکنان در نظر می‌گیرد. این موضوع به بالا رفتن کیفیت تیم کمک می‌کند و از این رو، تلاش می‌کنیم هر روز پیشرفت داشته باشیم. من از او واقعا ممنونم که فرصت حضور در پرسپولیس را به من هم داد و امیدوارم بتوانم خواسته هایش را به بهترین شکل ممکن برآورده کنم.»